Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 snuppa har 8 fortenner, 4 hjørnetenner og 4 jeksler.... to av disse tennene har hun hatt feber og masse vondt! ellers har hun bare vært litt sutrete og tulla litt v/leggetid... da er det bare å vente på 4års jekslene...;o) for det er det de heter!?? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Har ikke fått en eneste tann siden siste tanna kom i begynnelsen av august, vi.... Så her sitter vi med 4 tenner oppe og 2 nede =/. Ingen jeksler, ingen hjørnetenner.... bare nakne gommer ( som finfint klarer å tygge det som skal være). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokofant666 Skrevet 11. januar 2007 #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Tulla mi har det samme. Merke ingenting på de vanlige tennene. De bare begynte å spire ved 3 mnders alderen. Men da jekslene skulle opp, huff og huff. Hvor mange tenner skal de ha før det blir pause?. Jeg synes det bare popper opp inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winneboo Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det ikke 20 tenner de skal ha innen 2-års alderen da? Aner ikke hvor mange tenner snuppa mi har nå jeg..har poppa opp så mange nå i det siste..stoppa å telle ved 11 tenner å har nok kommet 3-4stk etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. mars 2007 #5 Del Skrevet 29. mars 2007 det skal komme fire jeksler til ved 2 års alder...så jeg må nok skuffe deg;-) så er det pause til 6- års jekslene... snuppa vår holder på med de to siste hjørnetennene nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå