Gå til innhold

Hvordan gi eple??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi eple til min lille for første gang, ikke som mos altså. Hvordan gir jeg det. Skal jeg dele opp en båt for å tygge på eller skrape som en baban eller? Han er 9mnd da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på babyshop selger de en genial ting for å ha frukt i, slik at de ikke får i seg annet enn selve fruktmosen. sjekke sidene deres. www.babyshop.no

Skrevet

gå på "spise"

Baby Safe Feeder

er et produkt som gjør at du tidlig i barnets oppvekst kan gi mulighet for barnet å trygt spise frukt eller halvkokte grønnsaker. Produktet er utviklet i USA basert på en

mors skrekk opplevelse ved at sønnen satte mat i halsen - Hvem har ikke opplevd lignende. Baby Safe Feeder kan som eneste

produkt på markedet tilby denne tryggheten.

Baby Safe Feeder 99,50

Skrevet

takk for tipsene, men jeg får jo ikke skaffet en slik nå. Hva gjorde man i gamledager for å gi barna frukt da?

Skrevet

Det var smart, tusen takk for linken:)

Skrevet

prøv å skrape eple! hørte noen som hadde gjort det i allefall. aldri prøvd selv..

Skrevet

Det er kjempegodt med skrapt eple! : ) Del eplet i to og skrap med en t-skje på hver side av kjernehuset.. : ) Mmm..

Skrevet

I gamledager hadde man ikke DiB, så man hadde ikke hørt alle skrekkhistoriene. :-) Tror man bare ga barna eple.

Min mamma fortalte hun ga meg et helt eple da jeg klødde i gommene, hun trodde ikke jeg ville få hull på skallet en gang. Så hadde hun meg ute av syne en liten stund, og deretter var eplet borte. Hun fant det aldri, ikke biter av det en gang. Glupsk baby, ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...