Gå til innhold

Bergensere, er dere ute og triller hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjapper å kle på meg når det er opplett, men hvis det regner masse hele dagen er jeg skikkelig dårlig på å komme meg ut! Hater å gå i oljehyre, men gjør det jo selvsagt av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her...løper ut når jeg ser at det er antydning til litt opplett! Så jeg burde vel egentlig løpt ut nå, men i dag blåste det så fælt...så jeg tror jeg dropper turen i dag ;) lit lat i dag...hehe

Men hvis vi ikke tåler litt regn, er vi vel ikke ekte bergensere :)

Skrevet

Nei, småen har hatt halsproblemer (halbetennelse) og vært forskjølet i 2 mnd og siden et er så rått og fugtigt her i byen blir det bare verre om jeg går ut. Har prøvd å gå tur til tiden men har bare endt opp med en gutt som har pusteproblemer om natten. Kanskje like greit at det har vært nedbør 76 dager i strekk!!!

Med de dagene det har vært friskere ute og ikke regn har jeg gått litt. Nå er han frisk igjen da, og det er fint akkurat nå. Så jeg skal ta meg en tur ut i 14 tiden, når begge har spist og ordentlig påkledd.

Men når det regner orker jeg ikke gå ut, alle skoene mine går lekk til slutt, synd at jeg var den eneste som ikke kjøpte sjøstøvler når det var på moten :P

Men jeg går MASSE på lagunen da :P hehe, og det merkes på kontoen!

Nei, savner sommeren og finværet, da var jeg ute hver dag!

Skrevet

Foressten så gleder jeg meg til snø!!! For jeg og småen skal ake på tomannsakebrett :D Har en fin slakk lang akebakke foran huset, og siden vi bare er 3 som bor oppenfor den akebakken er det lite traffikert... :D

Gleder meg..... om den tid kommer vel og merke! Har lagt frem akebrett og sitteunderlag og har voksiposen parat :P

Skrevet

i dette griseværet holder jeg meg inne.. gikk en tur på fredag og da føltes det som å gå i orkan så det gidder jeg ikke.. i dårlig humør av dette været så nå skal vi bestille sydentur til april og november. digg å ha noe å se frem til..

Skrevet

Godt å høre!

Hadde gledet meg til masse trilleturer, men med dette været har det blitt betydelig mindre enn jeg hadde trodd!

Skrevet

Er ikke på trilletur hver uke en gang. Orker ikke i dette været. Vi kjører på tur i stedet, hver dag.. Når det blir sol igjen skal vi ut og trille hver dag:o)

Skrevet

hei. er ikke alltid d e like kos å gå ut i regn været, ihvertfall når d blåser i tillegg..huff. e drittlei regn nu..savne snøen oppi nord, men der e d jo bare is på veiene så der kommer man jo seg ikke frem hvis man skal gå tur..hehe..har ikke kjettinger te hjula akkurat!!! er som regel ute en tur hver dag, men regner d altfor mye gidder vi ikke, da e d heller mye koseligere å være hjemme å ha kosedag;O) nå til helga skal vi te hemsedal, der e d vel snø.. blir kjekt d, glæde mæ..i mårra blir d en liten tur til byen, da skal vi på treff;O)

Skrevet

samme her, er ikke på trilletur så ofte vi heller :-( ....

Men vi gikk en tur ut i dag, og den ble litt vel kortere enn planlagt.

Det begynte å hagle 5 min etter at vi var gått..og selvfølgelig våknet Oda med et vræl. Gikk videre, men endte opp hos oldeforeldrene hennes istedet for å gå ned til vestkanten. Ble en tur på 15-20 min på oss..heldigvis ble vi hentet senere for været ble bare verre.

Gleder meg til det blir bedre vær, da skal vi ut på tur å kose oss:-)

ååå gleder meg til å gå på fløyen når våren kommer:-)

tvi tvi håper god været kommer tilbake snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...