Gå til innhold

Mandag 15. jan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Er forhåpentlig min førstre røykfrie dag! =)

Noen som er med meg å prøve å slutte DA, så kan vi støtte/følge hverandre opp.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med deg på det:) Har planer om å slutte HELT i morgen jeg også:) Hadde vært fint å ha en som er i samme situasjon å prate med. Lykke til og gratulerer

Skrevet

Jeg også :) Er anonym, siden jeg er så feig at jeg smugrøyker for de fleste fortsatt... Hvor langt er dere på vei? og ca ant røyk pr dag?

Skrevet

Har ikke vært på kontroll enda men regnet ut selv at jeg er ca 4 uker på vei...røyker ca 5 om dagen etter jeg fant det ut på onsdag,har dårlig samvittighet,men imorgen skal jeg slutte helt.

Skrevet

Så fint at du har bestemt deg :) Veldig lurt å gjøre det med en gang.. Ikke like lett når hormonene tar overhånd.. førstegangs?

Jeg sluttet også med en gang jeg fant ut jeg var gravid, men sprakk midt i svangerskapet... dumme meg!! Ikke gjør den samme feilen.. Bare en røyk, kan visst være nok..

Skrevet

Første gangen ja:) Vi gleder oss masse!!!håper alt går bra da....hvor lenge bør man vente med å tenke på det som noe som er kommet for å bli?? er redd for å miste...er jo så tidlig i svangerkapet også så det er lenge til 12 uke...noen forslag?

Skrevet

Hei engel24

Tror vi er i nøyaktig samme situasjon. Jeg tror jeg også er ca 4-5 uker på vei. Skal til legen på onsdag. Jeg gikk ned fra 10 til 5 røyk på torsdag når testen viste gravid, men i dag har jeg ikke røyket noe. Får håper jeg klarer å holde det i morgen på jobb.

Hilsen

Skrevet

Hei anonym:)

Gratulerer:) Og masse lykke til med røyke slutt. Vi får bare tenkte på den lille som vokser inni oss og det er motivasjon:) og når man kjenner suget hjelper det å ha pastiller i nærheten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...