ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Sambo har vært syk noen dager med feber osv, og nå er jeg også smitta ;( Og jenta vår på 8 mnd får tann tror vi- hun er våken felere ganger gjennom hele natta og sutrer stakkar. Er fin om dagen.... Hvilken drømmesituasjon :/ Alle rundt oss jobber jo også, så vi får jo ikke barnevakt. Iallefall ikke på dagtid... Hva gjør man i en sånn situasjon, da?
firemerkersmør Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Holder ut som best man kan tror jeg. :-( god bedring
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Takk for det Ja, er vel ikke annet å gjøre... Takk og pris for Paracet, sier jeg bare...
Expat Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Du kan jo snakke med helsestasjonen for råd. Heldigvis er dere noenlunde stabile og bevisste. Vi bor langt fra familie og har derfor gardert oss med krisefamilier som kan ta barnet (vi tar også deres) når det virkelig smeller. Nå før jul var jeg i utlandet da pappa'n fikk akutt omgangssyke, lille hadde allerede hatt det og venner tok henne i 24t.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Huff da, er noe av det samme her. Sambo er syk, men jobber lange dager selv om han er syk, så når han kommer hjem faller han om på sofa`n. Jeg er også i litt dårlig form. Gutten vår har nettopp fått 2 tenner (den siste brøt ut i går) så han sover dårlig. I natt var han våken fra 01 til 04, så jeg er helt utslitt. God bedring til dere alle 3 : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 Takk, Viktoria (Fikk en gutt)! Huff, ja- det er slitsomt. Sambo stappa i seg 2 Paracet og dro på jobb han, og, selvom han er skikkelig elendig.... Han skulle bare være noen timer sa han. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg var oppe i natt- iallefall 10! God bedring til dere også
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 Ja, det kunne jo vært værre- hadde man vært kritisk syke, hadde man jo virkelig hatt et problem! Dette er iallefall noe som sikkert går over om noen dager.... Lurt å alliere seg med venner, ja! Har heldigvis flere i fam. i nærheten. Takk for råd, Expat )
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Selv ville jeg tatt i bruk mamma eller svigermor..
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Hehe er ikke noe å gjøre med det desverre Syke begge to her også å det er jeg som må ta snuppa.. Har aldri barnevakt til henne når jeg er syk, alle er jo på jobb, inkludert min kjære.. Visste ikek at det var vanlig jeg? god bedring til dere
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2007 Mami 87 og nydelige Natalie: Ja, det er en rimelig kjinkig situasjon.... Sweet Amber: Jepp, skal prøve å få "huka" tak i en av besteforeldrene,når de er hjemme fra jobb... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå