Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,Jeg er 12 uker på vei. I det siste har jeg begynt å fryse skikkelig hele tida. Jeg får ikke spist så mye pga kvalmen, så lurer på om jeg har fått noen vitamin / jernmangel? Er det andre som har opplevd det samme eller hørt noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror d e ganske vanlig å bli frostig når man e gravid. Hvertfall de første mnd..

Eg va d m førstemann og e blitt d igjen no.iskald hele tidn!!!

Så litt seinere i svangerskapet vil du oppleve å bli kjempe varm..

Stakkar mannen min når eg va gravid sist, måtte ha vinduet åpent,så i desember før eg fødte va d plutselig 3grader på soverommet når vi sku ligge oss.. han fikk jo helt panikk.hihi..

Skrevet

ok fint at det er vanlig da. Jeg tenkte kanskje jeg måtte til legen eller noe sånt. Nå sitter jeg på jobben med ett pledd over. hihihi. vi blir rare når vi er gravide :)

Skrevet

bare pakk deg inn i ullklær og pledd så du ikkje fryser..

Ja d skjer mye med kroppen når vi blir gravide, så vi blir vell ganske rare:)

kald, varm, kvalm, sulten, følsom..hihi...ikkje greit å være mann når alle hormonene våre sett inn..

Håpe du får et kjempe fint svangerskap.

Kor langt e du?

Ha en fin dag på jobb!!!

Skrevet

Jeg fryser også! Er i 11. uke. Er vanligvis ingen varmpinne, men nå fryser jeg konstant , selv o jeg har 23 grader i rommet og er inntullet i ullteppe.......Føler selv at årsaken er (delvis) inaktivitet, orker ikke røre meg pga kvalme. Heller ikke så voldsom apetitt......

Skrevet

ja vil ikke si at jeg er så veldig aktiv jeg heller da. Gjør bare det jeg må gjøre. Og spiser bare litt for å holde kvalmen i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...