*bolla pinnsvin* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Lillegutt er 6 mnd og har gått fra å sove fra 18.30 - 06.30 med nattmat klokka 2, til å våkne 3-5 ganger fra 23 og utover og være klar til å stå opp mellom 4 og 5 på morran. Dette har han holdt på med i over en måned!! Han har sovet rundt én eneste gang i hele sitt lille liv... Begynte med grøt for halvannen uke siden, men det virker som om det gjør han enda mer urolig på natta, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre snart! I dag morges var jeg så trøtt at jeg sovnet på badegulvet da jeg skulle sortere tøy til vaskemaskina og våknet først da lillegutt rullet seg bort til meg og dro meg i håret. Kan ikke holde på sånn!! Må legge til at sambo har vært veldig syk i over en uke, så har ikke fått avlastning og har måttet passe på han i tillegg. Kan noen være så snill å trøste meg og si at lillegutt kommer til å sove lenger snart..?!
Abracadabra Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Uff det høres fryktelig slitsomt ut! Sender deg en stor trøsteklem, håper din samboer blir frt frisk igjen, og at lillegutt begynner å sove søtt om natten igjen. Hold ut, det blir nok bedre igjen skal du se!!!
Frk B og Elias Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Elias var sånn han også. Alt ble veeeeeldig mye bedre etter han fikk eget rom og to grøtmåltider om dagen. I starten fikk han en stor t-skje med sviskepurré i grøten om kvelden. Eget rom var noe av det beste jeg har gjoort, enda så tøfft det var for mamman Han våkner innimellom nå også, men synes det er greit med smukken.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Uff da. Trøster jeg og. Tenkte jeg bare skulle si at min er også 6 mnd og har vært helt lik. Holdt vel på sånn i 3-4 uker og da kom det en tann etter det var det tilbake til det gammle. Og i natt sov han fra 19.00-7.00. Får håpe kanskje det er det samme for dere. Og at du får deg en god natts søvn snart.
mamman`te2flottegutter Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Huff a meg stakkars deg. Sender er knusekos til deg jeg. Har nurket noen besteforeldre som kanskje kan trå til litt nå som mannen din er syk da? Alle trenger litt hjelp innimellom, det er ikke noe nederlag det. Lillegutt kommer jo til å sove hele natten en ellere annen gang, men skjønner at du er fortvilet. Du må blåse i husarbeid og ta vare på deg selv, og sove når han sover om dagen. Lykke, lykke til altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå