Gå til innhold

Hvor mange 1-åringer sover bare en dupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det 2 som er mest vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 13 mnd sover ca 1 time 2-3 ganger om dagen!

Skrevet

Har sovet kun en gang om dagen siden hun var ca 6-7 mnd... Men da var det gjerne 4 timer i slengen, da. Også har det blitt kortere etterhvert. Nå er hun 19,5 mnd og sover fortsatt en gang om dagen i ca 30 min-2 timer. Og av og til ingenting...

Skrevet

Lillegutt på snart 14mnd sover en lur pr. dag da fra 1,5-2,5 time

Skrevet

min er snart 14 mnd og sover bare en dupp på 2timer

Skrevet

Luke har sovet 1x20 min siden han var ca 10 mnd,han er nå 14 mnd og vi vurderer å kutte ut sovingen ;O)

Skrevet

gutten min er snart 2 og han sover nå bare en gang om dagen.Når han begynte i barnehagen gikk han over fra 2 til 1 dubb pr dag...

Skrevet

Lillegutt er 13 mnd,og har fra han var 10 mnd kun sovet en gang til dagen.Legger han rundt 11.30,og da sover han alt fra en halvtime til 3 timer...

Skrevet

min datter er 15 mnd, hun sover 1 dupp per dag 1-2 timer. Gjort det siden 12 mnd

Skrevet

Vi hadde to lurer inntil ganske nylig. Hun er ett år. Hun sov 45min-2 timer rundt 11, så måtte hun ha en ny liten lur rundt kl 16.

Egentlig begynte hun å sove dårlige på natta og vi gjorde klar for å snu det hele, så fikk hun omgangssyke i jula, og etter det ordna det seg selv. Nå sover hun en lur fra ca 1030 og den varer 21/2 time ca.

Det har ikke skjedd før. Mer lur blir det ikke, da er hun lysvåken til kvelden.

Nå har hun bronkitt å begynt pencilin i dag så er redd gode trender snur seg igjen..

Skrevet

Gutten min sover bare en gang. 45min-1,5 time hjemme,litt lenger i bhg. Slik har det vært siden han var 11mnd. Før sov han 2 ganger, men sjelden mer enn to timer tilsammen likevel.

Skrevet

Gutten begynte å sove en dupp da han var ca 14 mnd.

Skrevet

Jenta mi er 14 mnd, hun sover en gang om dagen i 1-3 timer

Skrevet

gutten min er 13 mnd.og sover en dupp om dagen, alt fra 1 - 2,5 time

Skrevet

Min gutt begynte med en dupp i forbindelse med barnehagestart da han var 12 mnd. Nå er han 15 mnd og sover omtrent like mye, alt fra 1,5 til 4 timer i slengen.

Skrevet

Jenta mi på 15mnd sover en dupp per dag på 1-3 timer.

Ikke så lenge siden hun sov to dupper egentlig.

Skrevet

14mnd og har bare hatt en dupp siden ho fylte 1år...

en dupp på ca.2-2,5time...

Skrevet

min gutt på 15 mnd sover kun en dupp... 1-2,5 t pr. dag. Har gjort det siden han var ca 12 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...