Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 dette lurer jeg også på....har det samme som dg!
snoopiloo Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hei hei. Jeg er i uke 37 nå og har hat det samme i en mnd ca. Mest på puppene og øvre del av magen. Ønsket å få avkreftet at det var noe galt med lever og gallesyre, da det ikke er så bra å gå helt til termin for den lille i magen. Fikk tatt ulike lever og galle prøver hos jordmor bla. fastende gallesyre som er en av de viktigste prøvene. Etter en uke kom prøvesvar som viste at alle prøver er bra, og at det ikke er noe som har innvirkning på den lille. Allergisk reaksjon/ hormonelt. Smører meg med Eurax som hjelper en del. Kan være lurt å få det sjekket hvis du er mye plaget.
Love2bemom Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Har røde prikker som utslett...og det klør ganske mye... Er svangerskapskløe farlig på no måte da?
snoopiloo Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Hvis det er kløe og utslett pga for mye gallesyre i blodet vurderer jordmor om fødsel skal settes i gang litt før termin. Snakk med jordmor du, hun tar nok tak i det hvis det er noe å bry seg om. Kan berolige deg med at vi er mange som får dissse plagene på slutten, og at det er ganske sjelden at det skyldes lever og gallesyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå