Gå til innhold

Uke 12 nærmer seg....


baby-klar, ikke helt klar:)

Anbefalte innlegg

Kan ikke få sagt hvor mye jeg ser frem til å komme over til neste trimester... Begynner i uke 12 på lørdag, og da er jeg enda nærmere målet!!!

Har sagt at jeg er gravid til foreldrene mine og til venninnene mine (pga mye festing i julen...). Skal fortelle svigers og datteren min når jeg er i 2 trimester.

Skal på privat ul når jeg er 11+3, krysser fingre for at alt er bra da:) Har vært på tre ul til nå pga sporblødninger, men legen mente de kom av at morkaken holdt på å flytte på seg (visst nok helt normalt).

Har fått mage, og datteren min lurer nok fælt på hvorfor mamma sover hele tiden...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er en spennende tid!

Skjønner godt at du har fortalt det til en del folk. Ikke lett å være avholds i julebordstida og i julen..

 

Jeg er 11 uker i dag. Har to ma bak meg, så jeg håper dette er min tur :) Selv om jeg var til ul i uke 8 er jeg skikkelig nervøs. Men det er ikke noe som skulle tilsi at det er noe i veien. Føler jeg har fått en liten kul rett over skambeinet, akkurat som livmoren har flyttet... og i flytteprosessen klemte den veldig på urinblæren. Jeg løp på do hele tiden og tisset en dråpe av gangen. ha ha.

 

Er du skikkelig trett?

Synes det er vanskelig å avgjøre hva som er å være trett, + lignende ved andre symptomer. Jeg gjesper en god del, men har en jobb der jeg bare må stå på hele dagen. Da er det ikke tid til lurer i løpet av dagen. Men hadde jeg vært hjemme... ah, jeg skulle tatt meg en god hvil hver dag. Er fysen på alt mulig foresten. Synes all mat er veldig godt. Knekkebrød med brunost, NAM! Indisk gryte NAM!!

Skjønner du?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på min 12. uke på fredag:)

Skal bli deilig når den uken er over også,og en kan vandre videre inn på 2.tri:)

Lykke til videre,så sees vi der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...