mammamaiken Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Er det vanlig at den ligger på tvers av magen en stund før den snur seg helt? Min ligger nemlig å sparker langt ut mot høyre side, under ribbeinet. Det er ikke noe digg! Kjennes vondt ut til tider. Er dette normalt?
En liiiten til. Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Ja,d lurer jeg på også.Er i uke 31+0 og kjenner også at han sparker mer på siden nå,enn før.Sparkingen har dabbet mer av nå hos meg,mer bevegelse liksom..
mammamaiken Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Min tok seg også en ukes "ferie". Men nå er den tilbake for fult, og har lagt seg helt uti sida der. Vet ikke om det er bena eller hodet som ligger der... Men det er veldig ubehagelig. Føles ut som den er i ferd med å forsvinne under ribbeina. Kanskje den har arva faren sin retningssans?
En liiiten til. Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Nå,han er vel ikke så langt unna regner jeg med ;o) Til meg kjenner jeg av og til en bul øverst på magen,lurer på hva det "er".For stort til å være fot liksom,må være hodet tror jeg.Kan legge hånden på den liksom..
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke hvor vanlig det er, men min lille krabat driver i hvertfall fremdeles og turner inni magen min. For en ukes tid siden lå h*n pent i hodeleie, men legen sa at hodet ikke var festet, for et par dager siden våknet jeg med helt annen mageform og sparking for full guffe på ene siden av magen - hode som presser på den andre siden. Nå har jeg 28 dager igjen til termin og lurer veldig på om ikke småen skal slå seg til ro snart
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Min gutt har sparket langt ute til høyre side nesten hele tiden og så kjenner jeg små vibrasjoner langt der nede. Han dytter så hardt at jeg får vondt i ribbeina. Håper at han er i ferd med å bevege seg med hode ned snart. Har 38 dager igjen til termin.
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 kjenner også en bul der oppe av og til, men heller mer for at det er rumpen
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Hei. Vet ikke om dere har spurt på kontrollene hvordan babyen ligger, men jeg har faktisk stressa litt med at han/hun snart må få snudd seg så det er klart til fødsel. Er i uke 35, men har tenkt mye på det i desember og spesielt i jula. Da jeg kom til jordmora 3.jan kunne hun fortelle at babyen hadde ligget med hodet ned siden i begynnelsen a desember! Og da hadde jeg vært så sikker på at den lå på tvers i magen. Men med hodet ned, rompa opp og sparker ut i sia! Hodet er fortsatt bevegelig så babyen snur litt på seg og bytter på hvilken side den sparker i. Kan det være slik deres også ligger å at det derfor er litt forvirrende ?
jalli Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Tutta mi hadde lagt seg ned , Hode bevegelig.Jeg har termin i slutten av mars.Mye spark og aktivitet på sidene ,av bena.En klump som sikker opp et par ganger til dagen.Bare snur seg litt.On noen armer som vifter der nede.Legen min sa at når barent først har lagt seg ned blir de som regel der,men noen sunr seg litt rundt enda.Kjenner godt en fot som stikker ut nå og da.Synes det er litt artig , men det kan gjøre litt vondt til tider også)
mammamaiken Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2007 Interessant. Jeg var på kontroll for tre uker siden, men da hadde den ikke snudd seg. Men hvis dere andre har baby som har snudd seg, og bena sparker ut mot siden, kan det godt være det som har skjedd:) Jippi! Så faktisk for meg at de måtte snu min manuelt. Skal til jordmor på torsdag, så da håper jeg uansett å finne ut av hvordan den ligger.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Lillemann sparker masse ut på høyresiden av magen min, og hodet hans er festet! Ryggen ligger på venstresiden og han har vel krøket seg sammen på et vis inni der slik at hælen hele tida sparker ut på siden og opp i ribbeina mine..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå