Gå til innhold

Gruer meg til jobben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart tilbake på jobb. Vi har begge hatt permisjone så misten skal begynne hos dagmamma. Han får det nok helt sikkert kjempefint der, han kjenner flere av de andre barna hun har, så det går nok fint. Men jeg gruer meg så fælt til å være et annet sted, borte fra ham, en hel dag. Begynner i ny jobb, så kommer sikkert til å skje mye på jobb for meg også, men allikevel. Det knyter seg i magen på meg hver gang jeg tenker på det. Er skikkelig engstelig, vurderer å ta noen måneder ubetalt permisjon for å gjøre overgangen lettere for meg.

Hvordan klarer dere å takle jobbhverdagen når permisjonen er over...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg;-(

Var pyton da jeg skulle tilbake i jobb etter endt permisjon med småen som nå er 2,5.Han skulle i tillegg være hos bestemor så det var jo ikke så ille det,men jeg gråt de første dagene jeg leverte han fra meg.Men når man først var kommet på jobb gikk det egentlig veldig greit.Så mye å henge fingrene i,så tiden gikk fort.Tok meg ikke pauser engeng,for det gikk greiere når jeg konsentrerte meg om joggen.Og småen hadde det jo fint der han var.

Det er nok verst for oss foreldre;-)

Skal snart tilbake i jobb etter denne permisjonen,og gruer jo meg til det.Men prøver å tenke positivt,og på at det gikk jo egentlig veldig fint sist;-)

Skrevet

Lurer jeg på også. Jeg gleder meg egentlig litt til å begynne å jobbe igjen, få noen andre utfordringer. Men gruer meg også veldig. Gruer meg til å levere fra meg gutten min, gruer meg til den hektiske hverdagen. Mest sannsynlig blir det til at jeg går hjemme litt til, permisjon uten lønn. Ser ikke ut til at jeg får b.hageplass til gutten og dagmamma er uaktuelt iom at jeg ikke kjenner noen som er dagmamma.

Hvis dere har økonomi til at du kan gå hjemme litt til, så hvorfor ikke ?

Skrevet

Jeg gråt halve dagen da jeg skulle på jobb igjen når førstemann var 10 mndr, enda jeg var drittlei av å gå hjemme og egentlig hadde gledet meg til å begynne å jobbe i flere mndr. Efter 2-3 dager var det helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...