Gå til innhold

triller dere ute selv om det regner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun sovner så godt i vogna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Det er da bare godt for alle det.

Det er ikke dårlig vær, bare dårlige klær!

Skrevet

Nei, men jeg har tenkt i flere måneder at jeg burde, har jo komplett regnsett, så blir jo ikke våt!

Skrevet

Jepp! Uten så hadde vi ikke vert ute på trilletur de siset 73! døgna.

Ja, da. Bor på Vestlandet ;o)

Skrevet

Må si vi er veldig dårlige til det ja... Men så fort det er opphold er vi gjerne ute en tur :o)

Skrevet

Er ikke så veldig glad i regn, og regn er det MYE av nå for tiden her vi bor. men går ut så snart det er såpass at det ikke høljer ned. for lillegutt liker ikke å sitte helt bortgjemt under et regntrekk når vi triller tur, han vil se. :o)

Skrevet

Jepp, det må vi nesten.. =) Vestlandet her også... syns det har regna i ett leenge nå...

Liker egentlig å gå ute i "ruskaver" jeg, er bare det å komme seg ut liksom...

Skrevet

Jepp.Regntrekket til vogna var dyrt og må brukes ved enhver anledning...;P

Skrevet

Så klart!! Hærlig md litt regn:) Med godt utstyr er det ikke noe problem:)

Skrevet

Nei. Men hos meg har det heldigvis bare vært å vente til det gir seg.

Hmm, den taktikken kommer neppe til å holde hele høsten :-) Tror jeg får ut og shoppe skikkelig regntøy, gitt.

Skrevet

skulle gjerne gjordt det, men det blåser så sinnsykt, og da vil regnet blåse inn i vognen og det vil jeg ikke.. regn i seg selv er ikke noe problem.

Skrevet

ja, men her er det sinnsykt glatt.. regn eller nysnø oppå isen annenhverdag.. Jeg som pleide å trille 1-3timer hver dag... Snufs..

Skrevet

Blir nødt for det.. ellers hadde vi aldri kommet oss ut=) Vestlandet her og=)

Skrevet

Ja,stort sett så bryr jeg meg ikke om litt regn. men sånn som det har vært de siste dagene her holder vi oss mest inne (ute en liten tur).

Regner og blåser,føler at jeg nesten blåser vekk med vogna..hehe,får hvertfall god fart når vinden tar "tak" i vogna..

Skrevet

ja, da sover de jo så godt. blir vel helt bedøvet av regnet! fikk en kjekk regnjakke til jul, sånn lang en. superpraktisk! stress å styre med regnbukse når en skal gå tur, og ofte skal det jo gå litt fort hvis tutta er sur. så det anbefales! så har jeg sånne kjekke støvler til så da er det bare til å lange ut:) vi har nok godt av å komme oss ut for å få litt frisk luft vi også, uansett vær!

Skrevet

ja her trilles det hver dag.. ikke i dag da .. det er 20 m/s i vind og mini er syk så da blir vi inne.. men ellers har vi vært ute hver dag siden fødsel 6 okt;)

Skrevet

Jepp, det gjør vi. Det skal være bra "mye" vær ute dersom vi ikke sniker oss ut en tur på formiddagen.

Skrevet

Ute selv om det regner, det eneste som stopper oss er vinden. Litt vind er ok, men her har det dessverre en tendens til å blåse noe sinnsykt så da er det ikke så kjekt, verken for meg eller tøtta. Men vi er ute av huset hver dag for vi må i stallen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...