Gå til innhold

suss@- hvordan gikk det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk testingen i går????

Sitter her på jobben med pepperkakene og rød saft,

tenker på en liten tulle i armene mine..... Baby baby baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pepperkaker?

Jula er over!!

Eller forbereder du deg til neste jul!! Hihi!!! Ville vært likt deg!!!

Skrevet

Lenekatt:

Før jul var jeg OVERALT for å finne sæthre pepperkaker. Den var ingen steder. Ikke rema 1000, ikke rimi, ikke meny, ikke ultra, ikke kiwi.

Fant ikke denne fantastiske papperkaken.

MEN: Vi har akkurat flyttet jobben til nye lokaler på skøyen. Her ligger en mega butikk. Her har de dem!!!

Med holdbarhet til 17 november 07!!!!

Så jeg skal kjøpe 5 bokser i dag så har jeg utover nyåret:) :)

Pluss en daim, det hadde vært godt i dag - må være lov å kose seg når det regner ute.

Skrevet

Haha, samme som meg, jeg har gløgg og julesjokolade som går ut på dato seint i 2007...NAMENAMMENAM!!!!

Liker ikke daim, men snickers... Eller sportslunch....Eller Fazermint!! Ja, det er godt!!! ÅÅÅ, sulten...Jeg vil være gravid, så jeg har en unnskyldning for å spise masse og sært!!! AAAAAA!!!!

Hehe...

Skrevet

Hmmm... Sportlunchen er undervurdert. Den er en luksus utgave av kvikklunchen, men en touch av vanilje....

Jeg vil og være gravid....

Jeg er 4dpo med null symptomer. Tror ikke det ble noe denne gangen jeg.

Håpet er ikke såstort denne gangen, mon tro det...

kanskje forde det regner ute, blåser, jeg er lei jobben, sliten,ja, alt er ikke så fantastisk denne dagen her.

Skrevet

Sportslunch er noe av det beste som blir laget!!!!

Uff nei, blir ikke akkurat i godt humør om dagen av regn og mas på jobben, og tanter som kommer i hytt og gevær!!

Og gubben er borte når jeg har EL og.... MØKK!!!!!!!!

Jeg vurderer å stikke av til et meget varmt sted(dog ikke helvete) og gjemme meg!!!!

Men neste periode vet du, frøken, da kan vi le av hverandre inne på 1. tri!! Hihi!!!!

Skrevet

Ja, det kan vi!!! Det SKAL vi - for det er vår tur- thihi!!!

Uff, jeg har jo fast el hver fjerde fredag, og min mann er borte hver fjerde lørdag (aldri sex når egget slippes), så jeg er DRITLEI at gubben er borte jeg også...

Jeg ønsker bare en strek, en svak streg, samma det, så lenge det er en strek og ikke bare hvitt i testfeltet...

Du, jeg skal jammen ta en test i kveld for morro skyld jeg.

Hvis jeg f eks har tre spirer der inne kan jeg jo få positiv test allerede kanskje... Hahahahahaha!!!

Skrevet

Hahaha, hvis du har tre der inne, syns jeg jammen du kan sende en av dem til meg!!!! Var du tre dager over tida sa du???

Det som er så dritt er at når man går og venter på tanta så kommer den jo aldri!!!!

Hmmmpfff.....

Skrevet

Nei, jeg er 4 dager etter el !!!

HAHAHAH!!!

Så jeg skal prøve å la være å teste..... Men det er nå litt gøy og, føler jeg tisser bortkasta om det ikke er en test der:)

Hvis jeg får tre skal jeg sende en til deg ja.

men det er vel ganske utenkelig (og tenk kor svær jeg ville blitt!!!)

Tanta kommer som en klokke hos meg, men jeg benekter det når jeg spotter og avskriver det som festeblødning.... Hehe:)

Skrevet

har du forresten lagt merke til hvor mange med ikm uke 2 som er blitt gravide??? Det må ha vært noe med denne mnd her...

Skrevet

Hehe, ta alt som et positivt tegn....

Jeg fikk plutselig dritvondt i magen nå etter lunsj, jeg tar det som morgenkvalme! HEHE, og jeg har jo ikke hatt EL en gang!! Haha... Og jeg har veldig vondt i puppene.... det er nok et tegn ja... hihi..

Jeg veit, de to siste dagene må det da være ny rekord for hvor mange som har testa positivt!!! Synes det bare spretter opp Jippier og Jeg er Gravid over alt!!!

MØKK!!

Haha, bra når du får dårlig samvittighet når du tisser uten test!! Jeg har begynt å tenke sånn at det er jo ikke noe vits å handle på salg nå, for om et par mnd passer det jo ikke allikevel!!

Skrevet

Vet, det er litt kjedelig innimellom at alle blir gavide untatt meg:(

Men på en annen side så blir det jo bare nærmere og nærmere til det er min tur da!

Jeg har og tenkt tanken om at klærne ikke vil passe om noen mnd likevel, det er ille... Har tenkt at jeg heller kjøper på salget neste år, for da driver jeg vel og trener av meg kiloene...

Jeg har ingen symptomer - zero.

hvor i syklusen er du nå??

MIN: el: 05.01

Ikm 19.01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...