Gå til innhold

Noen som har termin i august og en 6-åring som begynne på skole??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var kanskje litt dårlig timing, men altså har jeg termin 2-3 dager før skolestart. uff, som jeg gruer meg... tenk om jeg ligger og føder på selve første skoledag? Eller er det bedre å komme med en helt nyfødt baby på armen på 6-åringens første skoledag? Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første, allier deg med noen som kan følge han til skolen, og fortell 6-åringen at den og den skal følge deg dersom du får baby akkurat da. Å komme med en nyfødt baby første skoledag går sikkert bra, men du kan jo ikke regne med noen ting når terminen er akkurat da:) Unger skjønner sånt, og dersom far ikke sitter midt i fødselen, så kan jo han følge:)

bekymre de ikke enda iallefall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig timing altså... * du skulle skamme deg skulle du *

 

hehe... Bare tuller......

 

Jeg har termin 14. august. Har ingen barn fra før, men terminen min er bursdagen til dattera til venninna mi... Når "trollungen" ble født var det 1. skoledag til eldstesønnen hennes... Snakk om timing da..

 

Hun allierte seg med mormor hun da. Så det ble mormor som fulgte gutten til skolen på 1. skoledag...

 

Lykke til og håper selvfølgelig at babyen kommer rett etter skolestart, sånn at du kan følge til 1. skoledag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Skolestart er 20.august, og termin er foreløpig 11.august. Jeg regner med at termindatoen blir flyttet litt også.

 

Håper den lille kan tenke seg å komme enten litt før skolestart, eller litt etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi!

Jeg har termin 14.august, og har en jente som starter i første klasse. Med de andre tre, fødte jeg litt før tiden, og satser på at babyen er kommet til første skoledag, og kan være med. En fødsel kan man ikke styre uansett. Jeg tror nok at 6-åringen tilgir deg hvis du skulle være så uheldig å ligge i fødsel første skoledag. Tenk så heldige vi er som kan være til stede etter skoletid det første skoleåret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Eller det vil si:; har i midten av sept, men har annlegg for å få før tiden. Sist ca en mnd. noe med livmortappen som blir utslettet for tidlig, så jeg må nok alliere meg med noen, ja:) Men det er egentlig flaks at jeg skal ut i permisjon, for jeg er lærer selv og første skoledag er den det er vanskeligst å få fri fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...