Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 er i uke 18 nå å var med jordmor.. symfyse-fundusmålet var på 20 cm allerede.. noen andre med erfaringer med sånn? jormor trodde kanskje jeg var lengre på vei da...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Behøver ikke bety noe. Kan være litt ekstra fostervann, eller at du bærer barnet høyt. Så kan det jo være tilfelle at du er lenger på vei og da, men tipper det ikke er så veldig mye...
#Glad mamma til2# Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Det er av liten betydning når det gjelder størrelsen på barnet. Kan som hun over her skriver være mye fostervann. Jeg sprengte nesten symfyse-fundusmålet i mitt forrige svangerskap,jeg trodde jeg kom til å få den sværingen. Der tok jeg feil,ut kom det ei lita jente på 2830 gram 4dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg et ikke helt hva som er vanlig, men jeg hadde 20 cm i uke 23...
Gjest Mayflower07 Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg var hos jordmor igår,var da i uke 21+6 og hadde mål på 18cm... Dette var litt under den røde streken på gravidskjemaet,men fortsatt innenfor normalen. Selv syntes jeg det var litt merkelig,fordi jeg er selv stor,(180cm),så jeg har hele tiden sett for meg at jeg skulle ligge over gjennomsnittet!!! Jordmora sa at alt var flott,så da regner jeg med det også Har du ikke vært på UL da?
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Hadde et mål på 17 cm da jeg var 18+ 3
Neverstill Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 er 26 uker på vei og jeg vet jeg har et blått ark hvor de noterer ned diverse ting men jordmora forteller ingenting, hun bare undersøker. hvordan måler de?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 jeg hadde mål på 24 cm da jeg var 20+0.. fikk ekstra UL for jormor trodde jeg var lenger på vei.. men det var jeg altså ikke... ungen var ikke stor, og jeg hadde normalt med fostervann... så konklusjonen ble at jeg bare rett og slett har stor livmor..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 jeg hadde mål på 21 i uke 17 ca..kanskje det er to inni der??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå