Gå til innhold

Positiv test i dag!!!!! :) :) :) TAKK for baby-støvet!!!!!

Anbefalte innlegg

Men KAN den stemme....??

Hadde en SA 8.des, var i 8.uke. Mistet alle sympt. rett etterpå, de er kommet tilbake nå, men har ikke hatt mensen igjen etter SA'en....

KAN det ha gått SÅ fort???? :) :)

Begynner å lure på om det kanskje kan "henge igjen" fra forrige gang, men er det så mye at det kan slå ut SÅ sterkt som det gjorde i dag på en test....??

Ringt legen idag, men der er det kjempetravelt, så får se om jeg kan komme idag, må vite det NÅH!!!

Kryss fingrene jenter.....

Fortsetter under...

Ååååå...

*krysse krysse*

Så utrolig herlig nyhet å få på nyåret da:D

Krysser fingrer og tær her for deg=)

Vet om folk som har blitt gravid igjen så fort ja, så det er fullt mulig...

Gi lyd når du vet da..

Og bare krangle deg inn til å få tatt noen blodprøver....

Lykke til

Tusen takk.. :)

Skal nok få kranglet meg til det ja.. hvordan i all verden kan man vente på noe sånt.....??

Er rart, klarer liksom ikke heeelt å ta gleden på forskudd i TILFELLE det skal være feil...

Men positive tanker...... :)

Annonse

Jepp... :) :)

Snakket med legen min nå, han mente det ikke kunne være MULIG å få en positiv test SÅ lang tid etter SA, så da ER jeg vel gravid igjen da!!!!

Wu-huuuu!!!!! :)

Skal dit på torsdag - (må vente såååå lenge synes jeg), og ta blodprøve for å sjekke hvor langt jeg er på vei....

så spennende!!!!!

Håper bare den lille spira mi sitter denne gangen!!!

Jeg vil ikke drepe den gode stemningen hos deg nå, ingenting hadde vært bedre om du faktisk var gravid igjen. Men HCG'n hang igjen i 2 mnd etter jeg hadde MA. Rart at legen gav deg den beskjeden hun gjorde....For det stemmer nok ikke...Det er ikke mer enn en mnd siden 8 des...Men jeg håper selvsagt at du er gravid igjen!!

Lykke til!

Hei,

Ja var det jeg også tenkte, men min siste hcg-måling var såpass lav, at det umulig kunne slå ut på en test mente han. Så det var definitivt noe der..

Skal ta blodprøve i morgen da hos legen, så da får jeg vel mere svar.

Hvor langt var du på vei da når du mistet? Kan jo ha noe med det og gjøre også...??

Ja, holder på å gå RUNDT meg selv her.... Skjønner ikke hvorfor jeg må vente så "lenge" med å komme til legen....

Vet ikke hva jeg skal tro, har mere sympt NÅ enn jeg hadde før jeg oppdaga det sist gang hvertfall...

Nei, blir så usikker av å lese om alt her inne...

MÅ bare tenke POSITIVT!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...