Gå til innhold

Hva med hailey?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker ikke et helnorsk navn, og ikke noe alle heter. Heller ikke no sukkersøtt.. så hva med Hailey?

Det er et jentenavn, og mamman har ikke et norsk navn heller.

Takker for meninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så verst, men har ikke sans for helt utenlandske navn i Norge.

Jeg er veldig glad i Chloe, men kunne ikke valgt det til mine helnorske barn likevel.

Skrevet

Syns ikke det lyder så bra her i Norge...heil, liksom!

Skrevet

Det uttales jo da Heily uansett om det er i norge eller over there.

Nå vil jeg jo da ikke ha et norsk navn.. synes faktisk ingen er no særlig.

Skrevet

det er et kjempefint navn..men det blir et rart navn i norge...(tenker på uttalelsen)

Skrevet

'Jeg mente at selve ordet minner meg om ordet heil...

Skrevet

Jeg kjenner en liten Hailey, og synes det er et veldig fint navn! Nå er pappan hennes amerikansk da, men de bor jo her i Norge og navnet funker fint det! :)

Skrevet

Jeg liker Hailey kjempegodt, synes det er veldig fint:) Ikke er det noe problem å uttale det riktig på norsk heller! Synes det er flott med internasjonale navn, jeg! :)

Skrevet

jeg liker det ikke så veldig godt. Heter ikke dattera til Eminem det? Har du noen andre forslag til ikke-helnorske navn?

Skrevet

For å vere ærleg synest eg ikkje namnet Hailey fungerer særleg godt utanfor den engelskspråklege verda. At det er populært i USA gjer det ikkje til eit internasjonalt namn, etter mi meining.

Gjest Antarctica
Skrevet

Tvetydig mht kjønn. Ble i tvil med en gang. Og når folk må gjøre oppmerksom på at det er gutt el jente, så sier vel det sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...