Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for sent å begynne å bruke babysaffe til 8 mnd gammel? Problemet er ikke at han snur seg til magen, men sover veldig urolig og reiser seg opp hele tiden. Har nettopp lært seg å reise seg opp og stå selv og synes tydeligvis at det er veldig gøy å øve seg på dette om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å prøve, men han kommer nok til å bli sinna den første gangen. Brukte babysafe på gutten min når han snudde seg over på magen hele tiden, han ville ikke ligge sånn så da brukte vi babysafe. Kuttet det ut når han lå best på magen, og det var veldig dumt. Nå er han 8 mnd. og er over alt, setter seg opp i sengen og spinner rundt nede i sengen. Har prøvd å feste han i babysafe igjen men han blir forbanna. Prøver litt hver kveld (har gjort det i noen dager nå), men han blir fortsatt sinna.

Skrevet

Vi bruker Babysafe enda, har brukt det fra han var 3mnd, for da begynte han å snu seg så mye rundt når han sov. Nå er han 10mnd og vi bruker enda, for nå gidder han i allefall ikke å holde seg i ro. Men om han er skikkelig trøtt eller sover når vi legger han i sengen, dropper vi posen. Har prøvd å avvende han fra posen, men det gikk ikke, da stod han bare ved sengeenden og ropte på oss. Så vi må nok bruke posen litt til. Men kjempekjekt syns vi da, for han sovner i løpet av minuttet i posen, uansett når på døgnet det er.

Skrevet

Gutten vår begynte med det for 3 dager siden. Han er 9 mnd. Klart han var sinna første gang og er det enda litt irritert, for han vil jo opp og stå. Men ungen sitter jo fast når han sover i vogna også, så jeg ser ikke den store forskjellen:-)

Uansett, han roer seg mye fortere nå, og er mindre urolig om natta.

Skrevet

Takk for svar. Da går jeg til innkjøp av babysafe! Verdt et forsøk i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...