Gå til innhold

Scubagirl med scubababy! *rope på* :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Vestli...

 

Er så hoppende glad at jeg nesten tror jeg sprekker snart...

 

Som du skjønner så er alt i orden med meg og den lille for tiden.

 

UL igår sa at jeg nok bare var 8+6, siden spiren målte 22mm. Men ble ikke gjort noe endring på terminen min foreløpig.. Så den kan jo hende at str. var der den skulle allikevel...

 

Fikk med meg et fint bilde også. Man ser at det er et "barn" dersom man ser nøye og vet hva man skal se etter liksom. Kan nemlig ligne litt på et innsekt også synes jeg da...

 

Siden jeg er en kostregulert diabetiker skal jeg 23. januar på en sukkerbelastning. Dvs. komme fastende til sykehuset på mårran. Drikke en sukkerholdig veske. Ikke gjøre noen ting i 2 timer, så måle blodsukker. Dette for å se hvordan kroppen min i denne situasjonen greier å håndtere sukker... Kan jo hende jeg må få litt medisiner så lenge jeg er gravid. Men håper selvfølgelig at jeg kun skal regulere med kosten da..

 

Og du da? Hvordan går det med deg?

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh... så koselig å høre :) Nå ble jeg glad :))

 

skulle ønske jeg også fikk bilde når jeg var på ul i forrige uke.. da så man en liten baby som veiva med armer og bein... men maskinen til gynekologen jeg var hos var ikke helt i orden så hun fikk ikke skrivd ut.. så jeg må vente til jeg skal på ul i uke 17 på sykehuset... får vel bare smøre meg med tålmodighet..

 

ellers var jeg på 1.svangerskapskontroll idag.. målte blodtrykk og tok blodprøver. fikk en bok og masse informasjon. :) nå gleder jeg meg til å få innkallelse til ul :)

 

Håper det går bra den 23.jan da :) skal krysse fingrene jeg :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...