Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Huff, det var ikke moro i det hehe tatt. Føler meg helt tom nå. Fikk ultralydbilder (Ironisk nok) så lillen blir aldri glemt. Jeg skulle egentlig ha utskrapning med spinalbedøvelse, (Narkoseskrekk) så jeg fikk tabletter for å sette i gang "fødselen", om man kan kalle det for det. Da den lille kom ut, satte de ikke spinal alikevel, men la meg i narkose før utskrapningen, for jeg frika litt ut, om man kan si det sånn. Dette glemmer jeg aldri, det var en tung dag i går.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Vil bare si at du har min dypeste medfølelse.... Det må være ufattelig tungt for deg akkurat nå.. Håper dagene dine fremover blir fylt med andre tanker og håp for fremtiden. Lykke til videre på ferden og jeg håper du forandrer nicket ditt snart til linda med gull igjen..
Sjifra Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Vet hvordan du har det. Har selv mistet 2 "barn" i 4 mnd. Det var værst siste gang. Vi skulle ha samtidig som forloveren til mann min og kona. I går fikk jeg vite at naboen skulle ha på terminen min...........Har du barn fra før? Jeg har en jente på 8 år, men med en annen far. Jeg og mannen min nå har prøvd i 4,5 år med alså to ma....Har dere prøvd lenge? Jeg begynte på pergotime nå for ca 14dg siden...
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har også en datter på 8 år! Og det med en annen mann! Vi har også prøvd i 4 år! Er det mulig? ) Nermeste nabo, har termin 14 dager før meg! Høh.. Dette var rart:o) Jeg har hatt totalt 4 forsøk, ble gravid på det siste, men som sagt endte det jo i MA. Helt forferdelig! Klem til deg!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Huff av meg dette var trist... Håper du klarer å fokusere fremover, en god klem til deg med ønske om det beste....
Ann-ch. Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Huff,jeg hvet så godt hvordan det føles.Men det blir bedre. Håper virkelig dere lykkes. Stor trøsteklem til deg.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Sender deg litt troest jeg....
Flippa m Frida Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Huff, fikk veldig vondt av deg nå.... Håper du veldig snart ser lyset i tunnelen... Sender deg masse varme tanker, og håper på gladmelding fra deg igjen om kun kort tid. Klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 uff ja,,vet hvordan det føles. 'Har selv hatt en MA, og vært igjennom utskrapning. Det som er så fælt med en Ma iforhold til en SA, er at du er så uforberedt på den triste beskjeden. Du kommer inn til ul, og tror alt er fint, så går det fra himmel til helvete på o sekunder. Dersom du har en Sa, så blør du vel ofte, og er litt mer forberedt på beskjeden. Men for all del, ingen av delene er noe kjekt!!!! Føler med deg, det skal du vite!!! Håper du kommer deg ovenpå snart, og kan begynne å se fremover. Har du noen egg på frys, eller skal du begynne på spray osv...? Trøsteklem til deg
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Jeg burde vel ikke klage, for jeg har egg på frys både i Norge og Danmark. Men det er så jævlig hardt å starte på nytt igjen! Huff.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Du har stor grunn til å klage, kjære deg... Utskrapning er helt forferdelig, unner ingen å oppleve det. Det kan kjennes helt fælt å måtte starte på nytt igjen, men så utrolig bra at du har egg på frys! Den prosessen er så mye enklere, det synes iallefall jeg... Ønsker deg god bedring, stor klem!
cowgirl_in_katmandu Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 uff..ville bare sende en trøsteklem jeg...skikkelig jævlig at det skal måtte bli slik når man har slitt så lenge og endelig "lykkes" håper inderlig at det går bra til slutt for dere!!
UngVoksen-over termin Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Stakkars deg.. har selv hatt SA. En fæl opplevelse. Men du? Ikke gi opp. Se fremover. Vit at sorgen blir lettere å leve med etter hvert :-) Det er 4 mnd siden vår SA - etter det har vi hatt ett forsøk til - men ble ikke gravid. Skal til med forsøk snart. Skal telle dager til spraystart når jeg får mens 15. jan :-) Så kanskje får vi en ny sjangs i begynnelsen av mars? :-) Gråt når du må gråte - selv ble jeg sykemeldt en uke etterpå.. lå i sengen og gråt og gjorde ingen ting... Fikk liksom sørget ut litt.. gav beskjed til sjefen min om at jeg hadde hatt SA - (som ikke visste at vi drev med prøverør) - og jeg fikk veldig medfølese når jeg kom på jobb... fordi sjefen hadde sendt mail til de på avd. og sagt at de måtte vise hensyn når jeg kom tilbake. :-) Det var utrolig godt :-) Sørg og gjør det du føler du må gjøre for å jobbe deg igjennom dette. Varm klem fra
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 10. januar 2007 #15 Skrevet 10. januar 2007 Fryktelig trist Linda! Kan innbille meg hvor jævlig du har det. Jeg hadde utskrapning i sommer. Hadde også angst for narkosen, men gikk over all forventning. Det værste var ventetiden. Måtte ligge en hel dag på sykehuset. Håper du snart ser framover igjen. Vet ventetiden til neste forsøk er tøff. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente 3 mens men ringte inn nr 2 og fikk heldigvis startet da. Hang in there Linda!! En dag er det din tur også! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå