Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer fortsatt på hva slag vogn jeg skal velge kjempe glad om dere her inne med litt erfaring vil svare.

Heller mer og mer mot kombi. Lurer på hvordan sportsdelen i brio kombi vs simo kombi er. Føler at legges så mye vekt på baggen, men det er jo tross alt sportsdelen som blir brukt lengst....

Noen innspill??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Brio kombi, har vært kjempefornøyd med den. Brukte sporstdelen fra han var 4mnd for da ville han sitte oppe. Og så var det sommer da, så godt å kunne ha litt mindre rundt seg med den varmen.

Jeg anbefaler kombovognen til Brio på det sterkeste, sportsdelen er super!

Skrevet

har en simo kombi. god plass i bag og sportsvogn. meeen, har en stor gutt så fikk bare brukt bag i 4 mnd. synes det ble for kort. ville valgt en duo vogn! og det skal jeg ha neste gang!!'

men han har det fint og lunt i sportsdelen. er fornøyd med en 4-hjuling...

men har en verandavogn som står inne når han ikke sover ute. en gammel bagvogn. det er jo der han stort sett sover faktisk! faktisk den vogna jeg selv hadde da jeg var liten!

tror jeg ville ha gått for en vogn som ikke er så stor og tung. vi har en stasjonsvogn som ikke er av de største (audi A4) og vogna går inn, men ingenting annet i bagasjerommet!!! tenk litt på det også!!

Skrevet

Tenk litt på alder og str på babyen din i forhold til bagen. Har en TFK, joggster 2, kombivogn. Min bag er 80 cm, og blir for trang for gutten min på 4 mnd, men han er stor. Hvis du dropper bagen, kan du evt isolere sportvogndelen med liggeunderlag eller aviser, så blir det ikke så kaldt for han oppi der, og kjøp en god vognpose.

Skrevet

Vi har brio kombi og er kjempefornøyd.

Frøkna vår er 5 mnd og 66 cm lang og har god plass i baggen enda.

Hadde duo vogn til nr 2, men jeg synes at kombi er mye bedre, men sikkert mye delt meninger om det.:o)

Sportsdelen på brio vogna vår er stor og god, jenta mi på snart 3 hadde god plass, enda hun er forholdsvis lang.

Har foresten en 06 mod.

Skrevet

Vi har Basson Duo, og det er ei heilt super vogn. Siden duovognene har større bagdel enn kombivognene, så kan babyen ligge i bagdelen mye lengre.

Vi hadde først ei Simo Kombi, men denne var både tung og hadde liten plass i baggen, så den ble bytta ut etter tre måneder.

Skrevet

Hvilken vogn du skal velge avhenger av bruken. Bor du i by og er mye på farten ville jeg valgt en vogn med svingbare hjul enten foran eller bak. Jeg har ei simo kombi vogn og er kjempefornøyd. Den passer veldig til vårt bruk. Men den er tung å trille rundt på kjøpesenter. Nå bor jeg på landet så den bruken er relativt sjelden her..... :-)

Fordelen med vogna vår er at den er vind og vanntett, det er nesten et must når man bor på vestlandet og det nå har regnet i over 60 dager i strekk. Sportsdelen er veldig bra syns jeg, god plass til lammeskinn og pose. Bagen i simo er stor og den kan brukes lenge. Jeg har gått over til sportsdelen nå og jenta vår er 6,5 mnd og trenger litt mer plass.

Skrevet

Takk for svar noen fler? Må sies at jeg har termin i mai og er derfor litt opptatt av sportsdelen siden jeg garantert må gå over til den før eller i starten av vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...