Gå til innhold

Mer bekymret denne gangen...


Happy H

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!!!

Eg e ny her inne.. no gravid med nr 2:)

Blir to tette på oss sidn lilemor nettop e fylt 1 år!!!

 

Men eg må si eg e mye mer engstelig denne gange for at nokke ska gå galt. Veit ikkje koffor d e sånn, men d e d altså..

Nokken andre som har hatt d på samme måte som meg?

 

Lurer også litt på kortid dåkke fortelle familie om den store nyheten??

 

Gratulerer så masse til alle nygravide damer er inne og LYKKE TIL med svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen der! Har såvidt startet uke 6 med nr 2, som tok mye lenger å "lage" enn nr 1, og er derfor ekstra engstelig. Føler vel inni meg at dette skal gå bra, men det er skummelt å begynne å tenke på statistikkene for de første 12 månedene... Er ikke så mye her inne på 1. trimester, for det er så mange triste meldinger her. Best å holde seg til skravlesiden! (eller navnedebatten, hvis man vil ha noe å le av. Ha ha ha! Mye rart der!!)

 

Har litt lyst til å fortelle før vi gjorde det sist - da ventet vi til etter 1. trimester. Hva skal dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hønemor!!!!!!!

Helt sant at d e masse trist her, så eg holde meg mest inne på dib.. har vert der i 1 år no.. Lure jo ikkje på så masse no heller som sist, så d blir ikkje til at eg e her mye.

Eg starta på uke 6 imåro, så komme litt etter deg:)

Ska bli så overlykkelig når de neste 6ukene som akkurat no følels som flere år(hihi) e over..

 

Har kjempe lyst å fortelle d t hvertfall mamma no. men tenkte å prøve å vente nokken uker til. gjerne rundt uke 9-10.

Ingen garanti, så e meget mulig vi fortelle før den tid.

 

Tror eg får ta meg en tur inn på navnedebatten då og få en god latter..hihi..

Ha en kjempe fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...