Gå til innhold

kramper i magen. Svar please

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være mange ting. Mange er plaget med luftsmerter og det er lett at de kan virke som "murringer" og kramper.

Livmoren din skal nå utvide seg hele tiden, og det kan skje i rykk og napp.

En spontanabort kan kjennetegnes ved at du får blødninger og har smerter samtidig. Sånn sett kan du puste litt ut.

På den andre siden kan en sa/ma skje uten at du kjenner noe, at du får litt utflod eller at livmoren trekker seg sammen (kramper).

Jeg synes du skal kontakte legen din og få en henvisning til gyn. Bare for at du selv skal føle deg trygg.

Lykke til!!

Dette var i grunnen litt merkelig........hadde tenkt og skrive inn et innlegg med samme innhold som deg!

Jeg våknet kl 5 i dag tidlig av at jeg hadde skikkelige magesmerter........men de gikk over etter en halvtime ca!

Har ikke hatt blødninger eller noe slik,men ble litt bekymra......!!!

Jeg har hatt akkurat de samme krampene som dere beskriver, midt på dagen rett før jul. Jeg ringte å rådførte meg med min gode venn som er lege. Han spurte meg hva jeg hadde spist den dagen. Da kom jeg frem til at jeg hadde spist koteletter. Han sa det trolig var dem som gjorde det, fordi de er vanskelig å fordøye. Og siden fordøyelses prosessen blir forstyrret i større eller mindre grad i svangerskap, så kan det føre til magekramper/mageknip hvis en spiser slik hardt fordøyende mat.

Men det kan jo sikkert være andre årsaker og da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...