Gå til innhold

En dag igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en dag igjen til termin og lurer på å dra på kafé i dag. Men, saken er at jeg er "redd". Har ikke vært så mye ute i det siste, mest her hjemme alene. Redselen min går på "hva hvis vannet går?". Jeg er ikke redd for å få rier, for det kommer vel verken kastet på meg eller "fossende" fra ut mellom bena... Er det urimelig å være redd for å gå ut blant folk rundt termindato? Fornuften min sier at det er urimelig, men jeg vet liksom ikke helt... Noen synspunkter?

Litt flau nå, så signerer med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kan trøste deg litt, var jeg ganske lik første svangerskap. Men det skal jo noe til at det skjer så brått, det er i et fåtall tilfeller, og i tillegg går vel de fleste over tiden...

Hvis du ellers føler deg ok synes jeg absolutt du skal ta deg en tur på kafé og nyte livet litt! Det blir tidsnok travelt!

Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta på deg et litt tykt bind, det spruter jo sjeldent ut!

God kafétur, er veldig misunnelig...

Skrevet

Skulle gjerne vært med deg på kafé, jeg, fikk så utrolig lyst på en kaffe latte... Gå ut og kos deg, selv satt jeg på kafé med rier hver dag etter at vannet hadde gått og mens jeg ventet på at fødselsen skulle komme skikkelig i gang. Tykt bind og skjørt, så er du sikret mot vannsprut, selv om det stort sett skjer på film... (Vannet mitt gikk hjemme, reiste meg fra sofaen og gikk ut på kjøkkenet og oppdaget at "her var det mer enn utflod, gitt" - men de tre mannfolkene som satt i stua sammen med meg merket ikke en ting!)

Skrevet

Har en dag igjen i dag... I går var jeg på stor shopping i annen by... Satt meg på toget... hahahhaa

I dag skal jeg også på shopping hadde jeg tenkt....

Skjer det så skjer det. ;o))

Skrevet

Takker dere begge for svar. Det er dette fornuften min sier meg også, men er på en måte litt "redd" likevel... Jaja, kanskje det er dette som skal til for å få fortgang! Hihi... tenker litt til, jeg...

Takker...

Skrevet

Jeg synes du skal ta deg en kafètur, jeg. Det er nok lite sannsynlig at det kommer så mye vann på en gang, at du ikke rekker å komme deg hjem først. Det er jo også begrenset hvor mye vann som kommer, dersom hodet til barnet er festet.

Ved min forrige graviditet, var jeg en tur i byen fem dager etter termin. Jeg hadde da hatt tegningsblødning dagen før. Etter en stund følte jeg meg litt "uggen" og gikk derfor hjem. Når jeg kom hjem, la jeg meg på sengen for å slappe av, men da gikk vannet. Men det kom ikke akkurat litervis, og resten kom etterhvert cirka en time etterpå. M.a.o min erfaring er at man får noe forvarsel før vannet går og dersom man ikke gjør det, kommer det vel sjelden veldig mye med på en gang?

Kos deg på kafè, du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...