Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Strever innmari med å velge vogn! Kan noen hjelpe meg?? Noen som kan forklare meg forskjellen på Emmaljunga Edge Duo Combi og Emmaljunga Classic Duo Combi, før jeg blir gaaaal??
quicksilver Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 er ikke helt sikker, men tror det kan være hjulene, edge duo triller lettere,har blitt satt på hjullager.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Takk, men jeg tror ikke det. Understellet velges for seg (de har tre typer)... Du skjønner at jeg strever?
quicksilver Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 når jeg kjøpte min, sa de at " dette er sportsmodellen" har du vært på emmaljunga sine sider?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 tror ikke classicen har diette "tau-styret" på oversideb av bagen.
quicksilver Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 classic: stabilt smalt understell i stal sport:robust m vendbart teleskop handtak, svingbart når sol og vind er forst.understell letter
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Takk for svar! Lillemann rekker vel å lære seg å gå selv innen jeg klarer å bestemme meg
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 duo edgen, har alt. myggnetting i kalsjenog lufte luke, thermobase, gyngefunksjon i bagen, og man kan velge mellom 3 forskjellige undetstell, men jeg ville ha valgt det classiske understellet, for det mye mye lettere enn sports understellet..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Classic duo har også myggnetting, osv. Understell kan man velge på begge vognene. Så hvis man har classic vognen på likt understell som edgen er det ikke store forskjellen nei, bare utseende.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Gå inn på emmaljunga.no og se på sammenlikningstabellen, da vel!!!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 og der leser jeg at de eneste forskjellene er: *Edge finnes i 16 farger, Classic i 3 *Edge har vendbart håndtak, Classic har ikke *Edge har Newton sikkerhetshake, Classic har ikke *Edge har regulerbart håndtak, Classic har regulerbart teleskophåndtak. *Classic har E.A.S.T. justerbar fjæring, det har ikke Edge *Begge har lufthjul, men Edge har "Fat Race Air"-hjul, Classic har "Big Black Air"-hjul. *Edge har bremsetannkrans, Classic har hjulbrems *Edge har stoff-varekurv, Classic har i stål. *Sport-understellet veier 12,9 kg, Classic veier 10,6 *Innermål i bag og sittedel er helt like, mens Edge har noe bredere yttermål på bagen. *Edge er litt større sammenslått. Det er de eneste forskjellene jeg finner på Emmaljunga-sidene iallfall. Kjeder meg, jeg???
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Takker og bukker! Håper du kjeder deg neste gang jeg lurer på noe også!!
Bergene Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Neida det er ikke så mange forskjeller, fordi dette er alt etter hvilket understell man velger. I den sammenligstabbelen du har sett på har de sport understellet på edgen og classic uderstellet på classic, men dette er noe man kan velge! Har man likt uderstell på classic som på edgen er det nesten ingen forskjell. Da har begge like mange funskjoner. Eneste forskjell da er utseende og matrialene bagen er laget av, også antall farger vognen finnes i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå