Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Kan noen hjelpe meg? Jeg hadde massd(sorry) el slim på søndag, har el testet med cb digital el test fra torsdag(-lørdag) til i går på kveldene og tok en i dag tidlig. Alle var neg. Men så leste jeg på holdbarheten og de gikk ut 10/06!!! Har jeg ikke hatt el, var testene defekte eller bommet jeg bare? I følge min egen beregning skulle jeg hatt el i går. Har kost oss på kvelden ons, fre, lør, søn og man, og jeg har sovet med det inni meg, så skulle jeg ha hatt el har vi ihvertfall ikke ligget på latsiden. Bare litt fortvilet fordi jeg hadde gledet meg til å finne ut når el var og nå vet jeg ikke om det er meg det er noe galt med eller testene! Takknemlig for svar!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 hmm har samme probl, bare mine tester hadde ikke gått ut på datoen...men jeg tror el hos meg kom tiiiiidlig, siden den første jeg tok var den som var mest positiv..isåfall kom el nesten en uke før tiden, noe jeg egentlig ser på så lite sannsynlig sånnsett...men men håper at testene dine har vært defekte og at du får uttelling likevel=) det satser jeg på;o) Lykke til=)
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Hmmm...det var jo merkelig! Men bedre at den kommer tidlig enn sent forsåvidt.... Vi får krysse fingrene! ;-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 De få gangene jeg har hatt EL slim, så har jeg hatt det ca 3 dager før EL, så det kan jo være tilfelle for deg også denne gangen. Så kanskje du ikke har testet lenge nok?..
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 Hmmm...det er jo en mulighet! Da får vi tvangskose i noen dager til da! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå