JuliLinda Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Det skal jammen ikke være enkelt å velge vogn:-), men jeg har sett på Teutonia S3 og fallt litt for den. Er det noen som her erfaring med denne eller noen som har hørt noe om denne? Mine kriterier for valg av vogn er: At den er lett, liten, lett å legge sammen og god å kjøre med i terrenget, spesiellt snø. Trenger alvorlig hjelp:-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Kjøpte selv en S3 i høst men den var ikke særlig god på snø faktisk... Det vil si den er sikkert ikke så verst på tettpakket snø og skare men løs snø og slaps fungerer den dårlig på. -Dette fordi der er en slags hjul-beskytter på fronthjulet som snøen setter seg fast i...-og hjulene har ikke noe særlig mønster og derfor kan den gli lettere... Men bortsett fra det er det en god vogn, spesielt i by/shopping osv... Pga snøproblemetog at den heller ikke fungerte så godt i terrenget kjøpte jeg en OTH Urban Jungle. Dette er den desidert beste vognen jeg har hatt til nå. Går på snø, slaps, i skogen og suveren i by/shopping. Man kan sette bag på den slik at den kan brukes fra nyfødt hvis det skulle være aktuelt. Jeg har bare sportsvognen og har hatt den siden vår datter var 7 mnd,-helt grei liggestilling. Hvis man har en god og lun pose i den fungerer den svært godt også når det er minus grader. S3 er kanskje hakket lunere men jeg hadde altså satset på OTH... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå