BabyTanker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei. Skal bli prøver i april og lurte på en ting.Tror dere det lønner seg å slutte på p-pillene nå? vet at det tar tid fra jeg slutter til alt er "normalt" Syklusen er ikke helt stabil til vanlig så tenkte kanskje det var lurt å slutte på p-pillene en tid i forveien, sånn at alt får kommet til det normale, hvis jeg kan kalle det det. Hva synes dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Mtp hvor lang tid jeg nå selv har brukt (og hvor lang tid jeg brukte forrige gang) så ville jeg slutta på pillen nå hvis jeg var deg, i alle fall hvis du vil bli gravid "fort" når dere først er klar for prøving. Så kan du jo heller prøve å få litt kontroll på syklusen nå i forveien, og heller kjøre på med "kondom" i de usikre periodene ) Spesielt også mtp ustabile sykluser. Lykke til, forresten! )
skatt i magen:) Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg ville nok ha slutta med pillen med en gang ja, er så mange som sliter leeenge med å bli gravid etter pilleslutt. Lykke til=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Dette varierer nok litt fra person til person, jeg mener å ha hørt at man er ekstra fruktbar like etter pilleslutt. Ble personlig gravid like etter pilleslutt med førstemann (altså i 1.pp). Man er visst også eksta utsatt for tvillinger like etter pilleslutt (ikke at det er noe jeg håper på for min del). Dette er altså ting jeg har hørt, og ikke vet om stemmer helt! Husk folsyre i god tid før prøving!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg slutta på pilla for over et år siden, og her er det fortsatt ikke noe spire....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå