Gå til innhold

Da var vi igang med puppe-lekking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig deilig å våkne om morgenen og kjenne at man er helt klissete nedover armen, kjennes ut som størknet sukkerlake. Det er så gledelig å kjenne, det er trossalt bare rundr 12 uker igjen til terminen, og det slutter jo ikke akkurat å lekke da!

Flere med deilig puppe-lekking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Nei ingen lekking her. Har lenge lurt på om det snart kommer..
Skrevet

Heldig du da:) Lakk slik forrigegang også, ble helt sår på brystvortene, og da babyen endelig kom så fikk jeg ikke til å amme han:-( Men vi går på med nytt mot denne gangen:) Kanskje den vesle tulla får det til:)

Lenge til du har termin da?

Skrevet

Har tenkt det motsatte at det kanskje er mindre melk og vanskeligere å amme etterpå når man ikke får noe før.. men det er helt sikkert veldig individuelt. Jeg har 11 dager til termin.

Ang sårhet så skal jeg kjøpe avant nipple cream..brukte den på et barn på jobben som hadde et utslett som aldri ville leges hadde forsøkt alt i to uker..han ble fin etter to dagers bruk av denne kremen så den tenkte jeg prøve når sårheten blir ille. Ellers får vi håpe at vi begge får flinke ammebarn:) Lykke til!

Skrevet

Får man kjøpt den på apoteket eller? Høres nemlig interessant ut:)

Ja, lykke til du også:) men tror ikke du får noe mindre melk selv om du ikke lekker nå:) Babyen din vil nok stimmulere frem en foss fra deg;)

Skrevet

De har den på babyshop men der var den veldig dyr..130ca tror jeg. Tenkte sjekke apoteket ang pris også(apotek1 har den ikke) da jeg vet den skal være til salgs der også. Men den er veldig drøy da, litt sånn oljete..tykk olje:)

Foss hadde vært fint ja! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...