Gå til innhold

Plopp! Og der kom magen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo helt merkelig.... syns ikke jeg hadde noe særlig med mage i går.. Satt på middag med noen venner, og når jeg skulle hjem kjentes magen kjempehard ut - akkurat som jeg hadde trent mageøvelser i en time! Og i dag strutter den ut :) He... Er 17+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kor arti.:)jeg hadde heller ingen mage,så plutselig hva den der..æ ser den hvertfall..ingen som har kommentert noe ennå..så ike sikkert andre ser det..dæm trur vel det e juleribba som har satt sine spor...

Skrevet

Jeg er også sånn=P Fra minus-mage til kule-mage over natta=D

Skrevet

He.. :) Snåle greier! Har venta sånn på denne magen , og alle sa at den plutselig ville komme. Jeg trodde ikke noe på at det ville skje sånn over natta'n, men jammen hadde de ikke rett!

Skrevet

Jeg er i uke 19 og venter fortsatt. Har fått litt mage men ser langtifra gravid ut. Føler meg bare litt god og rund rundt magen..Men kommer nok snart. Gleder meg!!

Skrevet

Sier nok snart "plopp" på deg også, skal du se!! :-)

Skrevet

Hehehehehe jeg fikk mage med en gang,men etter ultralyden i uke 18 spratt den enda mer ut mens jeg var der.Sykt egentlig.

Skrevet

Håper det. Regner med at det kommer ganske snart. Er jo stas at folk kan se at man er gravid. Skal på ultralyd imorgen og da får jeg se at alt er bra.(Håper jeg) Gleder meg veldig!

Skrevet

Å, så spennende! Jeg må vente i to uker til jeg... men føles uansett litt bedre nå som jeg ser at magen vokser. Da er det jo noe der inne som trenger mer plass :) Får jo bare krysse fingra over at h*n har det fint der inne, så får vi se med egne øyne om to uker vi og...

Kos deg på UL i morra!

Skrevet

laffe

Takk og det samme til deg..De 2 ukene kommer til å gå fort...

Blir mer virkelig når vi ser at det er noe levende der og kanskje får vite om det er en babyjente eller gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...