Gå til innhold

Hva ligger hjertelyden til babyene deres på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som vet hva dere får? Hva ligger gutt og jente på?

Dere som ikke vet hva dere får, hva ligger hjerteslagene på og hva sier magefølelsen om kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har lagt på 150++ de to gangene hjertelyden er blitt målt på ham.

Skrevet

min hjertelyd var på 160 iog jeg er i uke 14. men veit ikke hva det blir enda.. men er veldig nysgjerrig etter å få vite det! =)

Skrevet

132 og 133 de to gangene det er målt, og jeg får en gutt:o)

Skrevet

146+ og jeg venter ei jente:o)

Skrevet

er det ikke sånn at jo flere slag per min. venter man en jente..? er noe jeg har hørt hvertfall.. =)

Skrevet

Vi får jente og hjertelyden har vært 150 og 146.

Skrevet

Hjertelyden her har ligger fra 130 og litt over. Den var 130 på fredag. Jeg er 25 uker på vei og det er ei jente.

Skrevet

Hjertelyd på 160 og jeg er 12+5. Magefølelse sier jente, men vet ingenting ennå.

Skrevet

Kommer ann på fosteret sin aktivitet når det måles.. er h*n våken/aktiv høyere slag.. Vår jente har logget på 150,147 og sist 130:-).. variere mye... magefølelsen sa gutt ,men var feil;-).. hva sier din da?

Skrevet

Hjertelyden har ligget på 144 de to første gangene,i går lå den på 140. Jeg venter en gutt:-)

Skrevet

Hjertelyden lå på 160 mine første to svangerskap, og det var jente begge gangene. Nå ligger hjertelyden også på 160 men denne gangen blir det en liten gutt. ;o)

Skrevet

149-150 på jenta vår

Skrevet

Målte sist gang i uke 14 (tror jeg), og da lå hjertelyden på 140 slag i minuttet. Verken over eller under :)

Skrevet

jeg har hatt 146 og 148,vet ikke hva det blir.

Skrevet

Hørte fosterlyden for første gang i går, og den var på 154. Jordmor tipper det blir jente, pga over 150 slag. Vi får vente en uke og se på ultralyden.. forhåpentligvis ;-)

Skrevet

Hjertefrekvens på 160. Vet ikke om det blir jente eller gutt, men magefølelsen sier gutt. Får vite kjønn ganske snart - det blir spennende!:)

Skrevet

jeg venter jente, hjerteslagene har vært 150-156-150-154

men jordmor sa det hadde ingen betydning på slagene om hvilket kjønn det blir... er i uke 24

Skrevet

Jeg får gutt og hjerteslagene har vært 150 og 152 de to gangene de har lyttet etter den. Så høye hjerteslag til jente og lave til gutt stemmer ikke i mitt tilfelle ihvertfall. Jordmor sa det ikke hadde noe å si, det kom an på om fosteret var aktivt eller ikke når man lyttet.

Skrevet

142 lå hjertelyden til vår lille beibi på idag da legen målte den:) Jeg er i uke 28, og fikk beskjed om at den var "veldig fin"!. Når det gjelder kjønn og hjertelyd så er nok det 50-50, som nevnt lengre opp i tråden så endrer hjertelyden seg alt etter som hvor mye barnet snurrer/beveger på seg...

Skrevet

Når vi var hos JM var hjerteslagene hhv 151 og 137 - jeg var da selvfølgelig sikker på at det bodde en av hver i magen min.. Men det er altså 2 gutter - så der gikk min magefølelse i vasken(",)

Skrevet

Min ligger stabilt på 140 og vi venter en jente..

Skrevet

Jeg får en gutt og hjertelyden har ligget på 152 på de to siste målingene :-)

Skrevet

Mellom 150 og 160. Vet ikke hva vi før, enda...Skal på Volvat på til mandan, håper å få vite det da:-) Førstemann hadde samme "slaga". Jeg har en magefølelse på gutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...