Mammasin Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 For tre dager siden begynte jeg..da var det to uker igjen. Men har jo forsåvidt tenkt igjennom hva jeg skal putte oppi.. Er "utrolig flink" til å utsette ting:)
mammantil2+1 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Et par uker før forrige gang. Denne gangen har jeg tatt frem bag'en og slengt opp i nye tannbørster til sambo og meg, tannkrem,småflasker med shampo og deodorant. Har termin i februar. Tøyet og andre toalettsaker venter jeg med til det nærmer seg.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 hmm, jeg skal snart. utsetter ALLTID ting. har termin om 17 dager, og vil være klar i god tid. skal begynne i kveld. hehe :oP
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 ikke ferdig med den enda jeg... Termin i morgen!!!!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg har begynt å tenke på den da.. ikke dårlig.. men jeg får nok ikke pakket den før om et par uker.. hehe målet er at den iallefall er klar til termin
SpongeBob Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Toalettsaker og babytøy pakket - resten får det heller briste og bære med...
wirre;o) Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 jeg satte frem en bag på badet like før jul, og har puttet ting og tang oppi den ettersom dagene har gått. Jeg har termin 3.februar, og nå er den vel egentlig klar. Jeg vet at ting tar tid for meg, så det var greit å begynne å samle:) Vi har ikke mere enn tre kvarter til sykehuset, så jeg har ikke pakket så mye klær, hverken til meg eller babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå