mona_k og lille brage;) Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 bim treff for oss februar jenter i oslo igjen ? hadde jo vært gøy å se hverandre igjen en gang til ihvertfall før vi blir foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 hmm...en av oss må vel ta initiativ som det heter Selv har jeg siste arbeidsdag fredag og har gooooooood tid til uka (håper jeg da). Nå har jeg jo ikke truffet noen av dere ansikt til ansikt før, men kunne jo vært gøy å gjort det en gang da. Flere som er interessert i treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Det kunne vært koselig med et treff. Jeg jobber bare ekstravakter, så det skal ikke være så vanskelig å få plass til et møte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 9. januar 2007 #4 Del Skrevet 9. januar 2007 Hadde vært gøy! Nå er jeg ikke på skolen lenger, så jeg tror det hadde vært lettere å få til å faktisk dukke opp denne gangen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg kan alt fra mandag tilogmed onsdag neste uke =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Del Skrevet 10. januar 2007 tirsdag og onsdag passer bra for meg...egentlig både på formiddag og kveld...men kanskje bedre med etter 16 pga andre som jobber? hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 10. januar 2007 #7 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke mandagskvelden og ikke torsdagskvelden, men ellers tror jeg alle ettermiddagene neste uke er fine. Hvis det er noen som veit åssen den BIM-treff-sida virker, kan jo vedkommende bare sette opp en dato og et klokkeslett der, så kan de som har tid og lyst bare melde seg på? Jeg tør ikke å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 12. januar 2007 hihi ikke jeg heller vet bare at jeg må ha det på kvelden .. treffet altså =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå