BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 JA! Jeg våkna ettter å ha sovet to timer! AARGH!!! lys våken.. skal tidlig opp imorgen
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg får heller ikke sove! Å så har jeg tusen ting jeg kunne gjort nå men mesteparten omhandler å pakke ned ting til o store flyttingen å det bråker vel så mye at jeg vekker resten av huset... argh, vil sove! Vil stå tidlig opp å få noe utav dagen i morgen i stedetfor å sove til 1!!
trarve jente25.01.07 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 jeg og er vaken. Snudd opp ned på døgnet i det siste, slitsomt. men i morgen eller i dag så må jeg opp tidlig. håp jeg får meg noen timer ihvertfall.
Augustspire=) Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 jeg er også våken..umulig og sove for tiden:(
Iris9 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Jeg også er våken. Våkner kl 3.00 hver dag jeg nå og får f... ikke sove igjen. HORMONER sier nå jeg!!!!
cathrine&jonas:) Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 samme greiene her!! åhh irriterende
Mammasin Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg og våkner kl 5 våken og uthvilt men hvordan utnytte denne tiden..nei si det:)Legger meg ikke før i ett to tiden men det samme skjer hver natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå