bellamamma Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 ..... ma jeg kjope meg tester igjen. Na har jeg sittet og bimmet en stund, og na er jeg sa spent at jeg nesten holder pa a do pa meg! Hadde SA 17.november og el i julen (trur eg...) og for noen dager siden hadde jeg litt brun-rosa utflod - men ingen tante er kommet... Er like trott na om dagen som jeg var sist jeg var gravid og magen er RAR! Far sanne omme "ilninger" i puppene til tider - og du-og-du som jeg haper det er noe der!!!! Wish me luck, ladies )
2 søte små:-) Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Lykke til:-)) Håper du er gravid nå og at spiren sitter fast til september!!!!
skatt i magen:) Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Masse lykke til!!! Krysser fingrer og tær for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bellamamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 takk og takk til dere alle - det sa ut til a hjelpe - for testen var POSITIV!!!!!!!! Hurra!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 GRATULERER såååååååååå masse=) send litt babystøv videre=)
bellamamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 Her kommer en pose med babystov xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Oppskriften: kos hver dag!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 hehe,hadde det vært oppskriften, så tror jeg denne deigen hadde hevd åver for lenge siden;) hehe... da har jeg snappa med meg litt støv jeg, følger det med noen garanti på det? lykke til med svangerskapet og kooooooz deg som gravid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå