Gå til innhold

Noe å kose seg med for oss på slankern:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv inn hvis dere har tips om noe godt som ikke er så fetende. Jeg blir lett søtsugen, så i dag kjøpte jeg lettkakao, ca 70 kalorier per kopp. Men så fant jeg ut at jeg kunne ha bare halv dose i per kopp, og i stedet ha to sukketter i! Vips blir det bare 35 kalorier, og søtt og godt..Pluss at det fyller litt i magen;-)

Flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smoothie av alle slag,

Oppkuttede grønnsaker,

Ovnsbakte eplebiter med kanel på,

God idé med den lettkakaoen! Takk:)

Skrevet

Noe som er veldig godt og smaker som kake/dessert:

Ta tynt knekkebrød, ta på en god porsjon cottage cheese, eplemos (kjøp light-varianten) og kanel. Veldig mettende, veldig sunt og faktisk veldig godt! Men spis ikke mer enn en om dagen, ellers blir man fort lei..

Skrevet

Gulrøtter, stangselleri og agurk med dip! Lag dip'en med yogurt naturell i stedet for rømme (To poser holidaydipmix pr. yougurt). Kjempegodt!

Skrevet

Kan erstatte rømme med kesam, s får du mye proteiner også. Ellers er frukt med vaniljekesam, og vaniljekesam med fun light bra.

Skrevet

Oi her var det mange gode tips, skal prøve de eplebitene med kanel!!!

Bruker også å lage fruktsalat og ha litt lettyoughurt på, det syns jeg er kjempegodt også er det jo sundt!

Skrevet

Jeg er ikke på slankeren men prøver å leve sånn noenlunde sundt i hverdagene og heller skeie ut i helgene. Men på apoteket har de noen supergode drops uten mange kcl. Ikke alle er like gode men de med lakrissmak og speiderdropsene er knallgode. Vil også anbefale Nutrilett brownie barer, de er skikkelig skikkelige gode (t.o.m samboeren min ble ovverakset over hvor gode de var, han er skikkelig motstander av alt sånt!), jeg spiser ofte det hvis jeg har lyst på sjokolade eller som et mellommåltid;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...