Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 han er rolig i ca 5 min når han begynner å spise, spiser da uten skjold.. så kan han brått begynne å hylskrike, tar puppen i 2 sek og så hylskrike igjen.. hvorfor? mat får han,det vet jeg.. legger så på skjold, og da spiser han så rolig som bare det.. Hjelp?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg vet ikke, men ammer også med skjold og skjønner hva du mener!! JEg tenker at de sikkert blir irriterte, fårkanskje ikke godt nok tak liksom. Men 5 minutter er jo faktisk lenge nok til at han er mett. Er sjelden min ligger noe lenger.
snull Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Har ingen erfaring med bruk av skjold selv, men kom til tenke på om det kan ha sammenheng med at utdrivningsrefleksen din setter inn for fullt og melka di kommer litt for fort til at han klarer å svelge unna?(dette hører du jo ganske let da).........ser for meg at når skjoldet da kommer på, så får han kanskje ikke så mye melk like fort ? Bare en tanke ...?
kroko Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hadde det også slik en liten periode. Så snudde han - ble illsint da jeg tok på skjoldet og fornøyd uten :-) Det er vel bare å gjøre som babyen forlanger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå