Gå til innhold

Hvor mange er vi her som skal føde på SUS i begynnelsen av mnd?

Anbefalte innlegg

Har termin 2.april og regner med å gå litt over,med forrige gikk jeg ei uke over.. Jeg tenker at jeg skal bo på pasienthotellet hvis alt går bra,kanskje vi sees=)

Eller kanskje vi høres på føden hehe..

Fortsetter under...

Jeg har termin i slutten av April.. Men kanskje vi ses likevel. Jordmor fortalte meg at alle som er i fin form etter fødsel nå blir vist til pasienthotellet, de har ikke nok ansatte på barsel, så bare de med store blødninger og andre komplikasjoner får bo på barsel.. Dette var visst nytt fra midten av Desember. Så tenker at vi kanskje ikke har noe valg når det kommer til pasienthotellet;o)

Jeg bodde på pasienthotell sist jeg føda,men det var i Tromsø, da valgte vi det slik for at mannen min skulle kunne bo i nærheten for vi bodde 2,5 time fra sykehuset. Da hadde vi en veldig fin opplevelse,måtte bo første natta på barselavd,pga at Silje ikke var helt i form etter fødselen,og vi likte pasienthotellet mye bedre enn barselavd,de hadde mye bedre tid,tross at de sa at vi måtte klare oss mer selv.. De var mye koselige på hotellet. Håper på samme erfaring på SUS.

her blir det fødsel ca i midten av april....

selv om jeg låg på barsel sist 2004 då koste vi oss kjempe masse, så har jeg lyst til å ligge på hotellet. kan bestemme litt mer selv då, i forbindelse med besøkstid. men det jeg lurer på då... må vi stå for bleier selv.. både til den lille og til oss selv...?

på barsel sist så fikk vi alt det vi trengte...

Venninna mi som lå på pasienthotellet på SUS trengte ikke å stå for bleier selv, så det er nok ikke noe å bekymre seg for.

Trenger du "bleier" selv, så må du nok fikse det på egen hånd. ;)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...