Gå til innhold

Er det bare meg eller...

to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det utrolig mange som har testa positivt idag???

Jeg vil også!!!!!!!!!!

Er 1-2 dager over ikm, så det kan jo være det kommer en positiv snart.

Håper det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du tenkt til å teste da?

Spennende.Krysser fingrene.

Skrevet

Testet idag, og den ble negativ, men føler på meg at det ble noe denne gangen.

Er ikke akkurat kjent for å være den som klarer å vente, så det blir vel ny testing snart.

Skrevet

Oi! Du er tålmodig..... Har du tenkt t å teste snart el? Spent vettu...Fortell oss resultatet da :) Muligheten for å få et positivt svar er vel på din side nå siden du er over ikm....

Skrevet

Hehhe.. du leste nok innlegget mitt før du så svaret mitt lengre nede .Heheheh.. Er ikke tålmodig i det hele tatt jeg ser du:)

ser dårlig ut:( Har testa med QR-test. Negativ.

Må få tak i en CB, stoler mer på dem, av erfaring fra da jeg var gravid med sønnen vår. Drittapoteket her har slutta med dem:(

Liker ikke å ikke vite. Blir gal. Tr pleier komme presist, så det ser jo lyst ut, sidemn det ikke er tegn til henne ennå

Skrevet

hvor får man kjøpt CB testene,tenker på butikk å sånt da? alle apotek her i nærheten selger kun QR:(

Skrevet

jeg testa neg i dag:(:(:( nå gidder jeg ikke mere..

Skrevet

Noeledi, hva er gale med QR? Jeg er kjempe fornøyd med det merket.

Skrevet

joda, ikke noe galt med QR men kunne tenke meg å prøve disse CB testene siden så mange skryter av dem,å siden man kan få dem digitale:)

CB testene skal man vist også kunne teste med 3 dager før IKM, ettersom jeg har skjønnt det:) rett meg gjerne vist jeg tar feil;)

Skrevet

Henger meg på her jeg og!!

Er sååååå frustrerende å gå over tiden og teste negativt!:)

Jeg sitter og venter på bestillingen fra billige-tester; den kommer vel i morgen, så jeg håper på positiv test torsdags morgen!

Lykke til hvertfall!! Skal krysse fingrene for deg..:)

Skrevet

SUSS@; testet du negativt??? Uff, det var skikkelig synd da.. hadde så trua på deg nå...

Beklager, litt avsporing men.. Min tante pleier å komme før tiden, gledesdreper som hun er, så når hun kom 2 dager etter ikm sist, så ble jeg SKIKKELIG deppa... hadde skikkelig håpet på plass da..

så føler med dere alle, og krysser fingra for dere nå!!

Jeg kommer etter i uke 5 :)

Skrevet

Veldig frustrerende ja!!!!

Takk, og lykke til til deg også:)

Skrevet

Noen apoteker selger CB. Tror ikke du får kjøpt dem i vanlig butikk, men det har jeg faktisk ikke sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...