to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 ...er det utrolig mange som har testa positivt idag??? Jeg vil også!!!!!!!!!! Er 1-2 dager over ikm, så det kan jo være det kommer en positiv snart. Håper det
Proline Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Når har du tenkt til å teste da? Spennende.Krysser fingrene.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Testet idag, og den ble negativ, men føler på meg at det ble noe denne gangen. Er ikke akkurat kjent for å være den som klarer å vente, så det blir vel ny testing snart.
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Oi! Du er tålmodig..... Har du tenkt t å teste snart el? Spent vettu...Fortell oss resultatet da Muligheten for å få et positivt svar er vel på din side nå siden du er over ikm....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 Hehhe.. du leste nok innlegget mitt før du så svaret mitt lengre nede .Heheheh.. Er ikke tålmodig i det hele tatt jeg ser du:) ser dårlig ut:( Har testa med QR-test. Negativ. Må få tak i en CB, stoler mer på dem, av erfaring fra da jeg var gravid med sønnen vår. Drittapoteket her har slutta med dem:( Liker ikke å ikke vite. Blir gal. Tr pleier komme presist, så det ser jo lyst ut, sidemn det ikke er tegn til henne ennå
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 hvor får man kjøpt CB testene,tenker på butikk å sånt da? alle apotek her i nærheten selger kun QR:(
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 jeg testa neg i dag:(:( nå gidder jeg ikke mere..
Erle85 Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Noeledi, hva er gale med QR? Jeg er kjempe fornøyd med det merket.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 joda, ikke noe galt med QR men kunne tenke meg å prøve disse CB testene siden så mange skryter av dem,å siden man kan få dem digitale:) CB testene skal man vist også kunne teste med 3 dager før IKM, ettersom jeg har skjønnt det:) rett meg gjerne vist jeg tar feil;)
flypapir Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Henger meg på her jeg og!! Er sååååå frustrerende å gå over tiden og teste negativt! Jeg sitter og venter på bestillingen fra billige-tester; den kommer vel i morgen, så jeg håper på positiv test torsdags morgen! Lykke til hvertfall!! Skal krysse fingrene for deg..
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 SUSS@; testet du negativt??? Uff, det var skikkelig synd da.. hadde så trua på deg nå... Beklager, litt avsporing men.. Min tante pleier å komme før tiden, gledesdreper som hun er, så når hun kom 2 dager etter ikm sist, så ble jeg SKIKKELIG deppa... hadde skikkelig håpet på plass da.. så føler med dere alle, og krysser fingra for dere nå!! Jeg kommer etter i uke 5
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2007 Veldig frustrerende ja!!!! Takk, og lykke til til deg også
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2007 Noen apoteker selger CB. Tror ikke du får kjøpt dem i vanlig butikk, men det har jeg faktisk ikke sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå