Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, har ikke så mange innlegg om dagen, men følger med på siden et par ganger i uka. Føler jo at man "kjenner" mange etter hvert, og det er hyggelig og spennende å høre hvordan det går med alle. Tenkte det kunne være artig med en liten oppdatering; er nå 24 uker på vei, over halvveis, men føler ennå at det må gå til uke 28 for å bli sikker...Rart, egentlig, så mange tidsfrister man setter for seg selv..først 8 uker, så 12 uker, så ul på 19 uker, så 28 uker for levedyktighet, også er det endelig termin etter hvert..Men tida går fort og jeg er i veldig bra form, jobber fullt, selv om det begynner å bli tyngre å løpe i trapper:-) Har vært helt åpen hele veien, og den støtten jeg har fått har vært utrolig bra, alle er så positive, og det hjelper jo på selvfølelsen. Har ikke hatt noen "Shit, jeg angrer" stunder, og det tyder vel på at de prosessene man har gått igjennom på forhånd, har gjort sitt. Nå kjenner jeg masse liv hver dag, det er koselig, synes jeg. Kunne ikke se kjønn på ul, men nysgjerrig som jeg er skal jeg ta 3D ul neste uke..

Hvordan går det med dere andre som ble gravide i sommer? Er dere glade og friske og raske? :-) Håper det.

Og masse lykke til til alle prøvere, 2007 blir nok et jubelår for donorbarn:-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7703620-over-halvveis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Er heller ikke så veldig aktiv her om dagen. Har en datter som er mye syk, så det blir ikke tid. Vi er i uke 19 nå. Snart halveis. Var på UL og så en guttetutt! Hadde sprukket av nyskjerrighet om hun ikke hadde sett det tror jeg. Jeg er sykemeldt jeg da. Har en lei bekkenløsning, men ellers er jeg frisk og rask. Gruer meg til fødsel, og jobber endel med følelser omkring det. Ja det er rart med alt en gleder seg til at skal komme. Sånn var det med lillejenta. Vi gledet oss til tre mnd. åtte måneder. Gledet oss til krabbing gåring, prating. Men nå er alt perfekt. Vi gleder oss over hvor vi er akkurat nå, og det er så flott! Kunne gjerne stoppet tiden litt når det gjelder henne, men lillegutt må gjerne ikke stoppe nå. Der gleder vi oss igjen til alt som er i fremtid! Lillegtt er veldig rolig, så jeg kjenner ikke så mye til ham, han lå nesten helt rolig på UL også. Lillejenta var helt motsatt. Hun turnet rundt. Fikk ikke sett kjønn, og kjente liv alt i uke 14-15. Så dette blir nok to veldig forskjellige småtroll.

Slenger meg på lykkeønskningene til dere prøverne. Og dere andre svangre! Spesielt lykke til til sjønn. Nå er vel tiden inne snart??!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7703620-over-halvveis/#findComment-7716112
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...