Sunshine:0) Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Vi har ikke orden på noe å da mener jeg ALT!!! Han er 5 uker og spiser aldrig til samme tider sover nesten ikke på dagen er ganske sutrete til tider ikke så rart når han er så mye våken......jeg prøver alt jeg kan for å forstå tegnene hans.....men på kvelden gråter/hyler han ofte i en til to timer før han sovner gjerne til halv to på natta..... Vi har ingen rutiner!!!!! prøver ALT vi kan!!! er jeg helt på jordet når jeg tror man får rutiner så fort??? Kan jeg få maaaaaange tips;0)
yasmina Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Det tar litt tid å få rutinene på plass. Kan gå mye mer enn 5 uker.... Det som er viktig er at dere prøver å få han til å sove godt på dagen, helst mer en en time av gangen ( sa HS til oss). Det med gråten på kvelden kan være kolikk hvis det er samme tid flere ganger i uka? Hadde tatt meg en tur til HS, beskrevet situasjonen og bedt dem og hjelp og veiledning. Lykke til !!!
Sunshine:0) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Det er såååå vanskelig det her.....hvordan skal man liksom få en baby som er lys våken til å sove som ligger å ser på deg med verdens vakreste øyne å smiler:0) skal til hs på onsdag skal si som det er å få masse gode tips! takk for svar
Murmeline Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Kast klokken, og følg tempoet hans:) Hvertfall i forhold til mat. Ang soving vet jeg ikke. Noen sier at de klarer å hjelpe babyer til å snu døgnet hvis dette har blitt feil, andre sier det er umulig (med så liten baby da..) Husker at alt føltes litt kaotisk på den tiden ja. Tror det skal være litt sånn også...
Murmeline Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Du mener på natten, ikke sant?? Superviktig å utsette babyer for dagslys hver dag, i følge Gro Nylander er det mye vanligere med søvnproblemer (voksne og barn) i Nord-Norge pga mørketid...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Spise til faste tider kan du glemme når han er så liten:-) Det er bare å gi mat når han sutrer, spør du meg... Kanskje du ikke har nok melk?? Sovner han når du triller vogna? Min gutt gråt en del før han fikk sove på den alderen, men sovnet som regel etter en stund i vogna. Gå tur om dagen, i tilfelle:-) Vedr. søvn om natten, så går det seg nok til etter hvert, nettene blir som regel lengre og lengre for den lille. Det meste er normalt i startfasen, men hør med helsestasjonen på 6 ukerskontrollen, så får du nok gode råd. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå