Gå til innhold

Hvor mange trilleturer i uka skal til før du har GOD SAMVITTIGHET ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

;)

Her: helst hver dag. 5gg/uke er greit det også. Helst over en time for ordentlig god samvittighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen !!

Her måles det i turer ut, da eldstemann ikke er så glad i å sitte i vogna.

Men vil ut en tur hver dag slik at eldstemann ( 22 mnd) får leke litt mens mini ( 7 mnd) gjerne sover i vogna.

Skulle gjerne trillet tur, men det er ikke noe kjekt siden eldstemann mistrives og heller vil leke :)

Skrevet

kommer ann på været. Får ikke dårlig samvittighet av å være inne i regn

Skrevet

Prøver å komme meg ut hver dag, men hvis jeg skal mye annet er det ikke alltid det blir tid. Kjenner jeg har godt av det selv også. Er ofte litt tiltak å komme seg ut, men når jeg først er ute er ofte været bedre enn det ser ut innenfra stuen, og det gjør godt å bevege seg. Prøver å ha litt tempo i oppoverbakkene og kjenner faktisk kondisjonen og styrken har bedret seg. Siden dette er stort sett den treningen jeg får selv for tiden så er det helt supert. Løser godt opp i ryggen også:-)

Skrevet

Tidligere gikk jeg tur hver dag, for da sov babyen så godt og lenge. Etter en tur, satte jeg vogna utenfor, og så gjorde jeg husarbeide i et par timer før hun våkna. Men sovemønsteret har endra seg. Nå våkner hun 5-10 min etter at jeg har stoppa vogna, så da merker jeg at min motivasjon ikke er så sterk lenger, for hun sover like godt inne... Jeg går fortsatt tur de fleste dagene, men velger oftere å prioritere andre ting. Dumt, for JEG har jo veldig godt av å gå!

Skrevet

Ingen!

Før trillet jeg hver dag - så ble jeg lei :o)

Mini sover lurene sine ute i vogna og har ingen forståelse for at vogna også kan være et greit kjøretøy å sitte i når han er våken, he he.

Tar meg en tur på treningssenteret i stedet jeg.

Slik får mini nok frisk luft og mor likevel mosjon :o)

Skrevet

Helst hver dag, men det er ikke for å få god samvittighet overfor lillgutt, men for meg selv. Liker å få rørt litt på meg :)

Skrevet

Prøver å gå en tur hver dag. Noen dager blir det 2, andre dager ingen. Men klarer ikke å være inne i mer enn 1 dag, blir jo helt rar i hodet av det. Er godt med frisk luft for både mamma og sønn : )

Skrevet

skulle gjerne vært ute hver dag, men når det øser ned ute og er mye vind, så gidder jeg ikke. og slik har det vært i ukesvis nå. kjipt, for jeg liker ikke å gå i veldig regnvær.litt yr går greit, men skjønner ikke vitsen i å vassse seg en tur når en likegodt kan sitte inne og leke eller noe sånnt. går på lekeplassen og leker litt i sanden med lillegutt (9mnd) en dag i uka og går tur når det passer og været er brukbart. skal jeg ha dårlig samvittighet??

Skrevet

her er det to turer hver dag, uansett vær og vind;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...