Gå til innhold

Har vondt i magen, veldig øm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 uker på vei, og har hatt mye kynnere i det siste. De dagene hvor jeg har mest kynnere, har jeg i tillegg veldig vondt i magen. Den er øm utenpå, og vondt inni i hele magen. Men det er mye liv i magen, så jeg tror ikke det er noe galt... Men er det vanlig å ha vondt i magen sammen med kynnere? Har egentlig mest kynnere på kvelden, når jeg sitter stille eller ligger. Har også mensmurring som kommer og går. Er dette kroppen som modnes eller er det bare kynnere som ikke har noe å si??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det også slik og er i uke 31 tror jeg.

Kjennes ut som jeg har mensen og er veldig øm . veldig mye kynnere også. Slik hadde jeg det ikke i første svangerskap men mye mer kynnere i dette svangerskapet.

Skrevet

Jeg var inne for sjekk på torsdag fordi jordmor mistenkte at jeg hadde rier. Jeg hadde vondt i hele magen samtidig som jeg hadde sammentrekninger, jeg kunne verken bøye meg eller gå noe særlig. Skikkelig vondt!

Dessverre fikk jeg ikke noe svar på hva det var. Sammentrekningene var ihvertfall ikke effektive.

Men nå er du en del lengre på vei enn meg. Jeg er i uke 32, så jeg ville tatt en telefon til føden jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite..

Skrevet

Jeg og har mye vondt i magen.. Jeg regner med det er kynnere for magen blir stein hard! menssmerter har jeg også.. deet er også mye liv til meg. For å si det på en annen måte så har jeg det akkurat slik som deg:p hehe.. så jeg er veldig nyskjerig på svar her jeg og!

Skrevet

Jeg er 38 uker på vei og har mye ubehag i magen. Vondt og kvalm om hverandre. Er ikke sikker på kynnere..synes alt er i opprør til tider så hva er hva? Har masse liv imagen og det er deilig, føler at alt er i orden.

Det er nok veeldig liten plass inni der nå ,så ikke rart om det presses på alt av organer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...