Gå til innhold

Juni: Jenta mi har jo fått to tenner nede jo!!!:o)

Anbefalte innlegg

De kom fort!! Trodde bare det var en, men så kjente jeg søren meg en til gitt, hihi!!! Er så morro når noe nytt skjer med de:o)

Har dere begynt å gi de brød? Fikk beskjed av hs at jeg bare kunne begynne med litt smaksprøver, men er livredd hun setter i halsen! Føler det er litt tidlig!! Kanskje greit å gi de en myk skorpe til å gnage litt på??:)

Fortsetter under...

Hehe, i natt kom tann nr 2 til mi jente og!!!

Rart å bli stolt over noe som er så naturlig. Er superstolt!!!!!!!!!!!!! Må le litt av meg selv nå : )

Har såvidt gitt litt brødbiter (bittesmå) uten skorpe. Hun brekker seg bare, men kommer vel etter hvert.... Men hun elsker å få et knekkebrød å tygge på. Men må følges med for når det blir bløtt kan større biter falle av.

Gratulerer:) Mathias har ikke fått noen tenner enda...men håper det kommer noe snart...han klør og klør og klør stakkar liten..

Mathias spiser brød...får små biter, uten skorpe, med leverpostei på...d er kjempe poppis:) Han elsker det:) men gjemmer ofte litt i ganen...kjenner der før jg gir han en ny bit og drar d evnt. ned for han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...