tulle15mai:) Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 to ganger her, en for formidd og en i to tida..en time, halvannen om gangen.. lurer på om det er litt mye? hun er litt vanskelig å å få å sove på kveldstid... men hu blir sutrete når hu er overtrøtt også...?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jenta mi er vanskelig å legge på dagen. Sover oftest 1/2 time på formiddagen og 40 min på ettermiddagen, men det er slett ikke alltid! Er dager hun kun sover i 20 min. på en hel dag.
tulle15mai:) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 men åsssen er humøret hennes i løpet av dagen da? sover hu fgreit til kvelden?
Kari-mor :) Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Snuppa her er litt over 8 mnd og er trøtt stort sett hver 2. time. Det er kanskje ganske mye? Hun blir ekstremt sutrete hvis det går 2,5 - 3 mellom hver gang hun sover. Har prøvd å få henne til å sove kun to ganger i løpet av dagen, i håp om at hun sov litt lengere to to gangene, men det nytter ikke. Hun sover alt fra 30 min - 2 timer om gangen.... Legger henne for natta ved 18.30 tiden og hun sover til 06.30 - 07.00.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hun er stuptrøtt etter 2 timer med våkentid, men allikevel vanskelig å legge og superlett og vekke. I dag feks har jeg jobbet hardt for å få henne til å sove på dagen, og sambo greide å vekke henne begge gangene bare ved å trekke ned på do og ved å lukke igjen døra med litt for mye lyd. Og da kan jeg bare glemme å få henne til å sove igjen. Hun er grinete og veldig trøtt fra 16-17-tiden. Hun får pupp kl 18.30, og sovner nesten alltid da ved puppen. Er endel våken om natta også. Gir henne smokken iallefall 5 ganger hver natt, men som regel mye oftere enn det. Puh.. Slitsomt :/
Mammaen til E.S. Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 sover to dupper til dagen på mellom 1 og 1 1/2 time. Er 8mnd. snart Er blid og fornøyd ellers. Og sovner som et slips på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå