lettereforvirra Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Etter en hard fødsel sist har jeg fått tilbud om å gå annen hver uke til jordmor på sykehuset. Barnet jeg fødte sist var stort og jeg lurer på om det er vanlig at de måler størrelsen hver gang med ultralyd.. Eller hvis jeg ønsker at de skal ta en ultralyd for å se hvordan det står til med veksten? Noen andre som har det slik?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei du;) regner med det er Åse du skal føde på? Går til ulspesialist en gang i mnd der, han måler str hver gang ja=) Går til vanlig svangerskapskontroll der inne oxo,når e går til lege så får e ul i tillegg, men ikke hos jordmor da. De er veldig behjelpelige der inne, så om du ber om en ul så regner e ikke med at det er noe problemer=)
lettereforvirra Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Ja, det er på Åse jeg skal føde men tror det kun er jordmor jeg skal gå til kontroll hos. Håper jeg får ultralyder. Sist målte de babyen på slutten men når jeg tenker meg om var det leger som gjorde det. Så bra at de er behjelpelige. Skal gå annenhver uke fremover og er glad for at jeg får skikkelig oppfølging. Hvilken jordmor har du? Er det en fast? Jeg vet ikke hvem jeg får enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå