Gjest Skrevet 14. januar 2007 #101 Skrevet 14. januar 2007 jippi!!! fikk lagt inn innlegg nr 100 Det må da vel bety at jeg er gravid Hahahah
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. januar 2007 #102 Skrevet 14. januar 2007 uuuufff har vært sår/ øm i brystvortene et par dager nå, men i dag bagynner bobsa å bli vonde og harde de og. da venter jeg vel alikevel mens om en uka da stikker så fælt i magen på venstre side... men det gjorde det jo forrige mnd og. får vel heller ta meg en tur til gu snart å få et svar på hvorfor jeg skal gå med vondt fra litt før el, og pause et par dager etter el, også starter det opp igjen og holder seg helt til tr :( ble skikkelig deppa nå jeg. Vil jo så gjerne ha en spire. er bombesikker på at det ikke gikk nå
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #103 Skrevet 14. januar 2007 Ja men fikk ikke du en svaaak positiv test her for noen dager siden da?? Og du er jo superfruktbar!!! Er sikker på at denne gangen sitter spiren din Lioevr!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. januar 2007 #104 Skrevet 14. januar 2007 men det var bare sånn skyggeteit strek skjønte jeg. vet at tr kommer, virker som om kroppen min virkelig forbereder seg på den nå. skulle så ønske at det var en spire jeg også he he men har bestilt el tester, så neste pp er det ikke snakk om at det går gå galt- uansett hva som skjer. Har vel abre en sånn skikkelig deppe dag. Har bare lyst til å sette meg hos sambo i sofaen og sutre litt. Rart, at man skal bli deppa av ømme bryster når man er prøver. he he *men de kommer nok for tidlig til at det kan vær graviditet*
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #105 Skrevet 14. januar 2007 søndager er uansett til bare for å kose seg. Sett deg i sofaen med samboeren du
2 fine små Skrevet 14. januar 2007 #106 Skrevet 14. januar 2007 Hei der, Kan jeg faa leke med dere heller?? Har IKM i dag, eller var det i gaar, eller kan det vaere i morgen? En gang rundt soendag, og foeler jeg er eneste igjen i uke2gjengen som er helt overspent og alle de andre IKMuke2damene er paa IKM uke 6 og det er litt ensomt, rett og slett... Er det i orden damer? =o)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #107 Skrevet 14. januar 2007 Helt ok det det Femina Hjertelig velkommen her Når har du tenkt å teste da??
Måånestråle Skrevet 14. januar 2007 #108 Skrevet 14. januar 2007 Bare kjekt det, at du vil leke med oss, Femina! Hvordan gikk det med uke2-jentene da? Her i uke3-gjengen ser det ut til å være et babyboom med 3 (eller er det 4??) som har testet positivt allerede. Gøy det!! Og flere skal det bli
Mortil1snart2<3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #109 Skrevet 14. januar 2007 da er det bare ei uke igjen, krysser fingrene for at det går fort! og håper jeg klarer å vente med testinga til lørdag.. men jeg er forferdelig utålodig av meg så det spørs.. når skal dere teste?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #110 Skrevet 14. januar 2007 kanskje det blir en el-test i løpet av uka bare for moro skyld, men kommer ikke til å teste ordentlig før lørdag
Mortil1snart2<3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #111 Skrevet 14. januar 2007 kanskje jeg også kan jukseteste med en EL-test... stemmer det da?
2 fine små Skrevet 14. januar 2007 #112 Skrevet 14. januar 2007 Takk for det, let the game begin... =o) Jeg skal teste i morgen. Har smugtestet litt allerede, og aner jo noe der, men det er kanskje bare innbilning, dessuten er jeg ikke glad i skyggestreker, saa det er bare tull av meg aa teste foer IKM som jeg har gjort, det gjoer mer vondt enn godt, siden det er saa forvirrende. 3 uker med skygge- og svake streker som betoed MA i november har herdet meg noe, kan man si. Saa, jeg blir ikke imponert av en skyggestrek, om du skjoenner. Men med foerste syklusdag 14. des, eneste (!) aktive provedag 1. jan (inspirert etter en tur paa BIM etter en kjedelig ELperiode), estimert syklus paa 30-31 dager og ca IKM 14/15 jan, saa boer det skje noe snart, enten TR eller et ordentlig kryss innen uken er omme. VI faar se... Det har vaert julekvelden hos IKMuke2damene ogsaa, i hvert fall 4 lykkelige. Men saa ble det braatt saa stille, det en enda noen som venter da, saa det er enda haap, heldigvis. Pleier aa vaere ultrapremenstruell, men er bare rolig og kul naa, merkelige greier. Lykke til alle sammen som skal teste i uke 3!
2 fine små Skrevet 14. januar 2007 #113 Skrevet 14. januar 2007 Saa bra at det allerede er en god start, da er dette rett traad aa delta i. Lykke til!
meg & mine små Skrevet 14. januar 2007 #114 Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg fått stikking nederst i magen og det gjør vondt når jeg nyser. Er også veldig kvalm. Symptom jakten tar vist ingen ende.... IKM på onsdag. Blir noen lange dager nå ja. Men da er det godt å kunne følge med på alle dere ander og vi har jo hatt en flott start på uke 3 da!!! Gratulerer alle som har fått en fulltreffer!!!!!!
TriMiEx<c",) Skrevet 14. januar 2007 #115 Skrevet 14. januar 2007 Hei. leste bare at noen her tester med EL test for morro skyld.. Men kan det påvise graviditet? Har mange EL tester fra billigtester. Kan jeg bruke noen av disse før jeg skal teste med CB til helga? Tenker å teste på fredag kveld. Har IKM på fredag eller lørdag. Bruker å variere fra en til to dager.
Positiva Skrevet 14. januar 2007 #116 Skrevet 14. januar 2007 JA, TriMiEx- EL testene reagerer også på hcg... Jeg sitter her med vonde pupper, småuggen (KAN være altfor mye sjokolade :-/), mild hodepine, og rar følelse i magen/underlivet. Jeg har fortsatt store forhåpninger, men er livredd for å bli superskuffet! Tok en CB test- helt idiotisk selvfølgelig- jeg har IKM den 20. ....for ordens skyld var den supernegativ. Har tenkt til å tillate meg en test på torsdag... får bare håpe jeg klarer å vente såpass lenge hvis jeg får en bunke billigtester i posten før det:-)
TriMiEx<c",) Skrevet 14. januar 2007 #117 Skrevet 14. januar 2007 Men tar man EL testen på samme måte? Å hva viser den itillfelle? Har bare ømme/vonde pupper jeg, og hatt menssmerter i magen siden EL, sånn på og av særlig på ettermiddagen.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #118 Skrevet 15. januar 2007 den fungerer på samme måte som gravid testene. mentest streken skal være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken for at de skal være positive. Lille_My testet pos med el test forrige uke, og kvelden etter fikk hun pos. grav test så dette er fullt mulig ja. Er også mange som sier at el testen viser positivt før en eventuell grav. test
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #119 Skrevet 15. januar 2007 hmm.. jeg er ikke kvalm og uggen FØR jeg spiser mat, men de 2 siste dagene har jeg blitt skikkelig kvalm og uvel etter at jeg har spist.. rare greier?
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #120 Skrevet 15. januar 2007 God morgen, gullet!!! Hvordan går det?? Kvalm ja... hm, kanskje det er en spire som plager deg litt...? Håper det!! Når skal du teste igjen?? Ha en finfin mandag!! Klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #121 Skrevet 15. januar 2007 vel... he he testet igjen i dag jeg og ser bare en sånn skyggestrek, og de kan jo like gjerne være innbildning har nettopp bestilt ett sett med el tester, så nå er jeg egentlig klar for en ny pp. kjenner at det virkelig stikker og jobber i magen, har vært sånn siden 3 dpo, men jeg har jo blitt lurt av det før. brystene blei ømme i går kveld, og i dag er de plutselig blitt større.. men kan jo like gjerne være pms.. som du ser attpåklatt, så er jeg ikke heeelt optimistisk.. magen var forresten skikkelig oppblåst i går, sånn under arret etter blindtarmen, og over/ rundt skambeinet. kunne liksom holde rundt en liten kul. ha ha tror bare at jeg vil dette så masse jeg, at kroppen reagerer som jeg selv vil :/ hvordan er formen din nå da? merker du noe til graviditeten ennå? *er så utrolig spennende dette*
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #122 Skrevet 15. januar 2007 Merker litt ja... Oppblåst så det holder i perioder... stikker og murrer mye! Mest om kvelden!! Vokseverk i kroppen, mest i knærne.. hehe. Mannen skjønner lite.. gravid i knærne?? Hehe.. Har merket at du ikke helt er optimist denne gang... men du har nå virkelig symptomer! Kanskje du bare prøver å holde igjen.. beskytte deg selv? Hvilken dag er du på nå?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #123 Skrevet 15. januar 2007 Heia oppblåst ja he he, DEN har vi vært med på før. ganske plagsomt egentlig, når man plutselig ikke får på seg bukser pga det jeg er på dag 21, og har sykluser på alt fra 24-27 dager.. el kom på dag 14 denne gngen, men skulle jo vært der på dag 12... http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb som du ser så hadde jeg for første gang skikkelig fine temper før el er litt deilig å se en sånn chart på meg nå. he he håper jo i det lengste, men blir jo så utrolig skuffet når det ikke skjer noe. er vel også redd for å bli gravid igjen, i tilfelle jeg må gjennom det å miste flere ganger pissimisten linda lever ja. ha ha
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #124 Skrevet 15. januar 2007 Litt greit å være pessimist av og til... kan en bli positivt overrasket heller! Helt naturlig å beskytte seg selv, etter det du har vært igjennom! Stor respekt for at dere står på!! Skal du får flere sprøyter? Håper du får lengre sykluser ihvertfall.... Klemklem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #125 Skrevet 15. januar 2007 jeg skal visst få en sprøyte til når graviditet er påvist, utover dette så vet jeg ingenting. det har jo virka på en måte da. for nå kommer el på dag 12 og 14, istedenfor 19.. så lutealfasen har jo blitt merkbart lengre var vel det som var målet med dette også. syklusene kan godt være som de er he he så lenge lutealfasene mine fortsetter å være på 12-14 dager har du begynt å handle noe til den lille? sagt det til søsken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå