melkekua™ Skrevet 10. januar 2007 #51 Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk - det hjelper med noen trøsteklemmer ja ) Driver å kjenner på kroppen min jeg også, og alt jeg kjenner er murrer i eggstokkene mine, men det pleier det alltid å gjøre når tr er i anmarsj..... så jeg vet hva som kommer.....men håper i det lengste!
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 #52 Skrevet 10. januar 2007 Ja, håpet må vi ha!!! Uten er det kjedelig!! Du har ikm noen dager ut i uke 3 du? Eg har søndag/mandag... Fikk en aha-opplevelse i dag.. har liksom automatisk tenkt dagen eg får opp på babyverden som ikm dagen.. men den er jo igrunn dag 29! For ikm dagen som eg har tenkt er jo 1 dag i ny syklus... noen som skjønnte meg nå eller?? Så nå fikk jo enda mer lyst til å teste.. er jo tross alt på dag 24 allerede... hm... kjøpe i morgen? Teste fredag og søndag?? Må jo kjøpe dobbelpakning... hehe!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. januar 2007 #53 Skrevet 10. januar 2007 jaaa*håpe håpe håpe* hadde bare el vist seg...meeeen som det ble sagt der oppe ei hadde el på dag 21, har enda noen dager igjen til det så kan jo hende.....stakkers sambo sier bare jeg*knis*han får ikke fred fra meg*leeeer*meeeen om el skulle være sein så skal jeg iallefall ha gjort mitt får å få disse små svømmerne inn og opp og inn igjen*ler*alt ettersom... har fremdeles mensmurringer som trapper opp i styrke...aner ikke hva dte vil si for meg jeg... meeeen et spm, sikkert spurt før men spør igjen..kan man ha el slim uten el?for jeg har hatt el slim nemmelig det er jeg sikker på...er ikke tvil i grunn=)eller har man kun el slim når man får el?
~chess~ Skrevet 10. januar 2007 #54 Skrevet 10. januar 2007 Uff, tror at både poden og jeg holder på å bli forkjøla.. Jeg våknet med sår hals i dag tidlig, og sønnen min har begynt å bli snørrete. Sukk, er så slitsomt å være syke samtidig.. Får håpe det går over uten å bli noe mer. Ønsker at tida fram til ikm kunne gå LITT fortere, sånn at man kan få den gode nyheten snart... (event. komme i gang med og bli ferdig med mensen da.. he-he)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. januar 2007 #55 Skrevet 10. januar 2007 hehehe ja enig der=) uff er noe herk å være sjuke samtidig ja...håpe det går fort over=)
Måånestråle Skrevet 10. januar 2007 #56 Skrevet 10. januar 2007 Ja, jeg skjønte det! Kjøp kjøp! Blir spennende å høre. Krysser alle fingre!!! Jeg har ikke ikm før på torsdag og har allerede begynt å vurdere om jeg skal teste allerede på mandag...!! hehe. Litt utålmodig og nysgjerrig ja!
Måånestråle Skrevet 10. januar 2007 #57 Skrevet 10. januar 2007 innlegget over var svar på attpåklatt sitt innlegg rett ovenfor her. kom litt langt ned på lista...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. januar 2007 #58 Skrevet 11. januar 2007 tjohoooo! nå har tempen steget betraktelig igjen har konstant press i korsryggen og i magen sånn litt over skambeinet. hm.. men bare på høyre siden? også er det 9-10dager til ikm.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 11. januar 2007 #59 Skrevet 11. januar 2007 åååh spennende Lioevr 12pp =)*krysser fingre og tær* har 10 dager til ikm men siden jeg ikke fant el så er det null håp fra min side sånnsett, sjøl om jeg håper masse likevel*ler*jada er rar, men kroppen har gjort meg rimelig frustrert denne syklussen... Lykke til=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. januar 2007 #60 Skrevet 11. januar 2007 da er vi to som er frustrerte.. ff charten klarer ikke bestemme seg for hvilken dag jeg faktisk hadde el på! buhu men selv om du ikke har funnet el, så betyr ikke det at du ikke har hatt el så det er bare å fortsette å håpe er så stiv i korsryggen og hoftene jeg da, at jeg blir gal. pain å sitte og bevege seg + + + men går vel over. he he
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 11. januar 2007 #61 Skrevet 11. januar 2007 hehehe uff kroppen er noe herk;o) neida klart det, men jeg pleier å ha sterke el smerter noe jeg heller ikke har hatt...det som er så rart..jaja jeg har en ulmende følelse i kroppen som bare har økt i styrke, klarte nesten ikke sove i natt pga det, vokseverk, ømme brystvorter ja you name it...kan liksom ikke forstå at jeg innbiller meg ting denne gangen når jeg VET at jeg ikke har fått bekrefta el...men men får se, anntar min ikm er 21. uansett seg så får jeg ta det fra der i grunn.. hehe du høres jo gravid ut du;o)*XXX* nei får vekke småen her og sende ham til dagmamma, jeg skal på trening*juhuuu*få tankene over på noe anna=)
attpåklatt!! Skrevet 11. januar 2007 #62 Skrevet 11. januar 2007 Hei og hopp jenter! Ny dag!! Nye symptom-muligheter.... hehe! Er så trøtt enda, at eg kjenner ingenting foreløpig!! :-) Lurer på om ikke eg skal krype under teppet på sofaen.. er lov det??! Ingen trening ihvertfall.. hehe.. skal på jobb senere i dag, så det får holde!! Ha en strålende torsdag alle sammen!! Gleder meg til alle gratulasjonsmeldingene neste uke... hihi!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #63 Skrevet 11. januar 2007 Hei og hopp! Skal på seinvakt i dag jeg også, så da blir nok formiddagen brukt til bimming Jeg trøster meg med at det der med symptomer er oppskrytt Tenk på alle som er gravid selv om de ikke har merket noen ting da Satser på at det er slik jeg Haha... Drømmer så utrolig mye rart fortiden da...Om døde og utsultede kaniner, masse søte pusekatter (de levde da..hehe) og i går natt drømte jeg at jeg var 6 mnd gravid og drev med fjellklatring!!! Hahahahaha... Og når jeg først får sovet skikkelig uten alt for mye drømmer, våkner jeg av at mannen min driver og stryker på meg. Er vel et bevis på at han virkelig er glad i meg når han stryker meg over ryggen selv i søvne??? Hehe...
attpåklatt!! Skrevet 11. januar 2007 #64 Skrevet 11. januar 2007 De to andre gangene eg var gravid var det lite symptom!! Med første skjønte eg lite ihvertfall, andre gang kjente eg litt igjen... derfor eg tok test! Har hatt et par tilfeller av at det "svimler" i hodet bare.. hehe. høres ikke frisk ut! Tror eg har hatt noe lignende nå.. man kan også skyldes for lite mat.. hehe! tester kanskje i helgen... Men, har mistet litt den gode følelsen eg har hatt.. nerver?? Har faktisk drømt mye de to siste dagene... merkelig.. er jo sliten når eg våkner! Ha en fin dag, jenter!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #65 Skrevet 11. januar 2007 Uff...fikk plutselig lyst å teste jeg Haha... Men vet det er ALTFOR tidlig!!! Hadde jo eggløsning en gang i helga, så da er jeg vel ca 5-6 dpo nå Kanskje ta en EL-test bare for å få brukt noen av dem?? haha
attpåklatt!! Skrevet 11. januar 2007 #66 Skrevet 11. januar 2007 Men er det ikke digitale du har... hvordan vil det slå ut da... har ikke peiling eg.. hehe!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #67 Skrevet 11. januar 2007 hehe...jo, det er de digitale Sikkert ingen vits å bruke dem opp. Bedre å spare dem til når jeg trenger dem neste mnd...
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #68 Skrevet 11. januar 2007 Noen som har peiling på om det er et symptom om urinen lukter litt annerledes enn vanlig?? Har drukket masse idag så den burde ikke være konsentrert, men likevel lukter den litt annerledes enn normalt Haha...lete, lete...noen symptomer må man vel ha???
meg & mine små Skrevet 11. januar 2007 #69 Skrevet 11. januar 2007 Nå har jeg vært å kjøpt inn cb tester i pausen min. Jeg er snart sprikkeferdig. IKM om 6 dager så det er litt tidlig å teste nå. Men er i alle fall klar!!! Vente, vente, vente!! Hvordan går det med dere andre da? Jeg har forresten litt murring i magen og håper i det lengste at det er en spire og ikke tante rød som er på vei.
attpåklatt!! Skrevet 11. januar 2007 #70 Skrevet 11. januar 2007 Ja, nå har eg vært og kjøpt meg test også... så får vi se når motet er der til å teste.... Skal snart gå på jobb, så denne dagen er nå snart ferdig.. hehe! Klarer dermed ihvertfall til å vnete til i morgen! Men.. uff.. tenke tenke... kjenner eg blir skikkelig nervøs nå altså! Jaja, får trøste meg selv i helgen med noe godt hvis det er neg.... Symptomer noen??
Måånestråle Skrevet 11. januar 2007 #71 Skrevet 11. januar 2007 Er drømming et symptom??? Jeg har drømt så utrolig mye rart i det siste, og er helt forvirra når jeg våkner. Men ante ikke at det hadde noe med graviditet å gjøre. Ho hoi, da har jeg et symptom der! Og i går hadde jeg en del press nederst i magen, som om jeg hadde en muskel-kule der på størrelse med en mandarin og som hadde gangsperr el.l. Merkelig følelse, vrien å beskrive... Har ikke kjent noe til det i dag da. Ellers ingenting, gitt! Ikke så rart, kanskje, for det er en hel uke igjen til ikm...
Måånestråle Skrevet 11. januar 2007 #72 Skrevet 11. januar 2007 He he, kanskje det er et symptom?! Vi krysser fingrene uansett!!!
AniBer Skrevet 11. januar 2007 #73 Skrevet 11. januar 2007 Hei hei jenter!!! Hvordan er ståa hos dere? I dag har jeg kastet opp tre ganger, vært småkvalm i hele dag.. Det eneste som har hjulpet mot kvalmen har vært å spise litte grann... Ellers har jeg "kramper" i magen og kjenner at det er noe underlig som foregår med kroppen min.... Har liksom tenkt sånn at når den dag kommer at jeg er gravid så vil jeg merke det på kroppen at det er noe annerledes og det er den følelsen jeg har nå.... Har ikm 15.-16.jan.. Er også veldig oppblåst i magen og "vindfull". Studerer puppene nesten hver dag for å se etter forandring, men har ikke merket noe der. Er også vanvittig trøtt og uopplagt om dagen, må rett og slett ta ei middagshvil. Håper dette er fordi jeg er gravid og ikke bare narring fra kroppen sin side igjen...
Positiva Skrevet 11. januar 2007 #74 Skrevet 11. januar 2007 AniBer- enten har du fått omgangssyken el, eller så må det da være tegn på noe annet spennende??? Ta en test da vel?? Det er jo bare 4 dager til IKM, så nå vil nok en test være svaaakt positiv...! Lykke til/god bedring (alt ettersom:-)). Jeg har IKM rundt 20, og hadde flust av symptomer i går, men i dag er de færre. Vondt i bekkenet/halebenet til tider, og ømme pupper er alt jeg kan skryte av i dag. Men jeg har verdens beste fantasi, så mye kan være i hodet også...!
Mortil1snart2<3 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #75 Skrevet 11. januar 2007 Så spennende det er her da! jeg stemmer også for at du tar en test! Hvis du har omgangsyken hadde du sikkert hatt null matlyst og vært kjempeslapp, det pleier i alle fall jeg og være... Krysser fingrene for deg AniBer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå