Gå til innhold

*****************skravletråd uke 3****************************

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Bea :) Du får lov å tilhøre uke 3 gjengen til det motsatte er bevist :) Hehe...

Regner med det ble hopping i høyet i går siden du fikk positiv el-test :) Bare å stå på da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det ;)

Ble hopping i høyet i går ja.... Litt lei av sex nå egentlig. Vi bestemte oss for at denne pp skal det sitte en liten spire og har derfor hatt sex hver dag så langt i år... Skulle nesten tro at det var et nyttårsforsett ;)

Så bra at du har fått styr på syklusen din igjen. Husker du ventet og ventet i en evighet her for en stund siden... Det er sinnsykt frustrerende når EL ikke kommer til tida!

Denne måneden SKAL vi flytte inn på 1. trimester ;)

Skrevet

Jepp, vi SKAL!!! Haha.. Vel, har ikke så stor tro på det før det faktisk stemmer :)

Skrevet

Nei, det er vel sånn med trua på å få flytte - den blir litt mindre hos meg for hver pp som går ;(

Men jeg håper veldig på denne pp!!!

Skrevet

Du også!!!!

Skrevet

He, he... Det hadde vært kjekt å inngå en sånn avtale ;) Er jo greit å ha noen kjente inne på 1. trimester å skravle med ;)

Håper det er bestilt en stooooor flyttebil (eller snarere en semi-trailer vi kan bruke som flyttebil) med plass til alle oss jentene som vil over til 1. trimester i januar!!!

Skrevet

Semi-trailer høres flott ut! Vi er jo utrolig mange som har ikm uke 3 :) Satser på MANGE gravide neste uke :)

Skrevet

Vi er i alle fall 35 stk med ikm neste uke! Flere også tror jeg, men den ene linken er ødelagt, så får ikke sett hvor mange som har skrevet seg på etter det.

Hvor mange skal vi tippe tester positivt neste uke da? Burde være en statistikk på sånt :)

Skrevet

7? Er jeg en av de 7 da??????? Siden du er spådama her inne beredt:)

Skrevet

Jeg tipper 9

Ut fra statistikk er det ca 20% sannsynlighet for å bli gravid hver mnd.

20 % av 35 er eksakt 7 gravide (så sånn sett stemmer beredt sin antydning...). De 2 siste jeg har plusset er fordi jeg tror vi kommer til å være ekstra heldige til uka ;)

Skrevet

Alle gode ting er jo 3...og siden det er uke 3 neste uke så blir nok mange gravide :) Hehe...

Skrevet

Hei :o)

Slenger meg med her jeg også... IKM 21/1

Skrevet

Turbotroll?? Har du vært inne på dib og sett at du er blitt spådd??

Spennende!!

tvi tvi....

Begynner å kjenne spenningen her selv nå.. er på dag 24 eg nå...

I dag er det baking og det som hører med en bursdag... gutttungen er 8 år i dag!! Så da går nå tiden fort nok ihvertfall..

Ha en fin onsdag alle...

Skrevet

Det renner jo inn med "jeg er gravid" tråder for tiden, så det ser ut som vi er inne i en boom. Håper storken holder samme frekvens ut uke 3 også (og 4 og 5 osv osv), så da blir det nok minst 9 som tester positivt i uke 3, tipper jeg! :) JIPPI, det blir gøy!!!!

Skrevet

oi oi oi...

tok en grav test nå jeg, bare for moroskyld. he he

er bare 5 dpo, og det var ettermiddagsurin, men kom frem en sånn suuuuupersvak rosa strek, som jeg egentlig ikke trodde jeg så.

nå som det har gått ca 15 min, er den blitt blå/lilla (fortsatt sinnsykt svak) er fra billigtester.

er det nå det er lov til å håpe?

Skrevet

Så spennende!!!!!!

Krysser fingerne for deg!

;)

Skrevet

Jøss Lioevr!!

Skal si du er tidlig på testingen, hehe...

Har såååå lyst til å teste eg og... har en så god følelse denne gang, så begynner å bli litt bekymret her nå. Skuffelsen blir nok stor denne gang ja hvis tr kommer!!

Lykke til videre med testingen da!! Det er vel i morgen det??

Skrevet

heia :)

dere vet jo at jeg er testoman :P he he

er litt vanskelig å la være når jeg har 20 tester liggende :P

kommer til å vente til over helga med en ny test.

kommer selv til å bli sinnsykt skuffet hvis tr dukker opp.

blir liksom dobbel skuffelse denne mnd.

men har fortsatt en kjempegod følelse for alle oss nå, så da er det jo bare å fortsette å kryssefingrene :)

Skrevet

ojoj! Så spennende med strek!! Krysser fingrene både for deg og for meg selv og alle de andre uke3-jentene. Har god feeling på at det kommer til å klaffe for mange i neste uke!

Skrevet

Hadde vært artig om du har riktig følelse c",)

Skrevet

Nå fikk jeg nettopp melding fra en jeg har på msn at hun er gravid med nummer 2....de får to tette....gråte gråte....det bare klaffet for de på første forsøk (eller de prøvde egentlig ikke).....og de visste vi var prøvere...og så får jeg den slengt i fleisen....hun var sikkert bare overlykkelig siden hun fortalte det, men jeg ble litt lei meg og skuffet også :o( Æsj det ødela min kveld ja! Det holdt med 2 min på msn og så er kvelden ødelagt!

Skrevet

Ja, dette er vel ikke beskjeden en ønsker seg mest rett før ikm...

Sender deg trøsteklemmer!!

Det sitter nok en spire hos deg og snart skal du se..

Hm... sitter her og "kjenner" på kroppen min.. har hatt en så god følelse et par dager... men nå blir eg litt i tvil... det murrer endel bak i ryggen..

Lurer på om eg skal teste i helgen..?? Men, så er det nå litt dumt hvis tr kommer på mandag... hm.. men er litt redd for å bli så skuffet når eg har fått for meg denne følelsen.. greit å få vite det først som sist..!

Lykke til alle sammen... nå begynner det vel kanskje å dukke opp noen symptomer jenter??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...